רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 ביוני 2013

מהרסייך ומחריבייך בסרט ויזניץ

מאת סערעטער:

ישנם בסערט ויז'ניץ בודדים שמנסים להראות כאילו הם רבים שפשוט כואב להם בעצמות התפתחות החסידות לשם ולתפארת בלי שיש להם חלק בזה.
ומנסים בכל דרך להשמיץ ולהרוס ולהוציא את דיבת החסידות רעה בסגנון של גם לי גם לך לא יהיה.

הם ניסו בדרך של להציג את ראשי החסידות ומשפחת הרב אב"ד כבעלי מחלוקת, אבל הציבור לא טיפש ורואים בדיוק מי מחפש לריב ומי אנשי שלום שבורחים ממחלוקת.

כשזה לא הצליח הם ניסו לעשות כאילו הרב זולדן מצר את צעדי רבנים אחרים בקהילה, (כאשר הסיבה לכך היא שנאתם לרב זולדן שהיה היחיד שלא פחד מהם ונלחם בהם בין אם במכתב שכתב נגד חברם הימל ובין בכל מה שציווהו אד"ש בלי שום פחד מהם) אבל שוב לא הצליח להם, שהרי הרב זולדן ידוע בחכמתו ובלמדנותו המופלגת ובקיאותו בענייני כשרות העצומה כמו גם מידותיו הטובות.

ולאט לאט הצליחו ליצור רושם כאילו וישנה מחלוקת ברורה בין הרב לאחיותיו, כאשר ידוע לכל וותרנותו וענוותנותו בנותנו להם בכל הזדמנות את הכבוד הראוי להם ושליטה מלאה בבית הרבי בחודשי הקיץ.

מעניין מה הם עוד ימציאו כדי להכפיש את שמה הטוב של החסידות.


ומה שהכי כואב שמדובר סה"כ ב3 משפחות שהיו מהחסידים החזקים ביותר והם:
משפחת פרוכטר שהאבא משה היה משגיח בישיבה ושימש את אד"ש בשולה"ט ובסוף הפכו את עורם להילחם בכל הקדוש והיקר בחסידות כשנהיו ממקימי קהילת המורדים באד"ש בארה"ב.

משפחת אסף שהאח דודי היה המקורב ביותר לרב אב"ד ואחיו העשי היה הויז בחור אצל אד"ש והפכו את עורם להצטרף לגדולי שונאי החסידות ולרדוף כל מה שקשור לרב אב"ד שליט"א.

ש. שוורץ שיש לו קרבת משפחה לאד"ש ומוציא את דיבת החסידות רעה בכל הזדמנות.

ונוסף עליהם עוד אברך תמים בלי הרבה שכל ד.ד. שמו שהחל לעסוק באחרונה בצילומי פאפראצי ומשמש את ה"רעים" בתעלוליו...


ואמרו חז"ל "הקנאה והתאווה והכבוד מוציאין את האדם מן העולם"!!!

וע"ז נאמר: מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו

11 תגובות:

  1. הלוואי והלוואי שהייתה צודק אני סערטער רגיל שלא עושה שום בעיות שיושב מהצד ורואה שהתמונה אחרת לגמרי ממה שכתבת אל תחשוב שזה רק שלוש משפחות זה הרבה הרבה יותר ממה שאתה חושב אבל מפחדים להביע

    השבמחק
  2. הבעיה לא של עשרה האנשים הדפוקים של בני קורח ועדתו... לא טוב להם בסערט שילכו קיבינימט לכל הרוחות.. כן טוב להם בסערט שיכבדו את החצר... להישאר ולריב נשמע מצחיק ואולי לכן שר החינוך צחק כל הזמן בנאומו כי נזכר מהשפיצונים...
    רק הבעיה של אתרי האינטרנט שקונים את כל הזבל ושקרים ביודעם שהכל שקר!! ואחר כך באותם אתרים כותבים שאולי הצד שאומר אמת באמת אמיתי!! בוקר טוב אליהו... היית צריך לשקר בשביל להמציא את האמת?! סערט ויזניץ יש אחד וכל השקרים והזבלים יעלמו כלא היו.

    השבמחק
  3. דבריך דברי טעם

    השבמחק
  4. דברי (הפוסט והשני תגובות) דברי טעם

    השבמחק
  5. האמת היא שזה נכון שיש בלאגן, אבל, וכאן בא האבל הגדול.

    בשנים האחרונות סערט גודלת ומתפתחת ב"ה בצורה מדהימה, במהלך העשר שנים האחרונות נוספו עוד קרוב לעשר כוללים בחיפה (אני מתאר לעצמי שעכשיו הקבוצה השנייה תקפוץ, אבל זו המציאות), נפתחה ישיב"ק מפוארת בבני ברק, נבנה שטיבל באלעד, הוקם שטיבל בביתר, הוקמו אירגוני חסד, נבנו בניינים למגורים בחיפה, ועוד ועוד.

    נכון שבכל מקום שיש עשייה יש גם קצת חיכוכים, אבל מכאן ועד להפוך כל ויכוח בין קאהן לבאהם ל"מלחמת עולם" או כל חילוקי דיעות בין ליבוביץ לקאהן ל"כסאח" הדרך ארוכה.

    יושבת לה קבוצה קטנה, ולא משנה אם הקבוצה מונה 4 משפחות בארץ או עשרים משפחות, עדיין זו קבוצה לא משמעותית, ומנסים ללבות את האש וכל פעם שיש חילוקי דעות הם רצים לאינטרנט וכותבים תיאורים מפוצצים "מלחמה" וכד' וכד'.

    מצד אחד ישנם מעל אלף משפחות בהנהגת האדמו"ר שליט"א יאריך השם ימיו, ולצידו בנו היחיד שמשקיע את כולו בביסוס החסידות, ועוזריהם הרבים, ומצד שני ישנם עוד מבני המשפחה שיושבים מחוץ למרכז החסידות בחיפה וכל זמנם ומרצם מושקע בהרס החסידות, בבכיינות, עשו לי... לקחו לי.... הרביצו לי...., תשפטו אתם.

    אם כ"כ רע לכם, תקימו חסידות לבד, תבואו לבקר את הסבא כשתרצו, תעשו ארועים ושמחות לבד ותזמינו את הסבא כמו שמזמינים סבא, והניחו לנו לנפשינו.

    די למחלוקת, די לפלגנות, די להסתה.

    השבמחק
  6. רודפים את מי ?

    רודפים את שלומי ש. ? חחח, את מי יש לרדוף ? מה הוא עשה בחיים ? בסה"כ נהג הובלות, נראה לכם שמישהו באמת רודף אותו ???

    רודפים את דודי א. ? על מה על עוד נעל שהוא מוכר ? מה הוא עשה בחיים מעבר לנהג מונית של הרב ומכירת נעליים, (להבדיל מאבא שלו שבמשך שנים רבות שמר לבדו על בטחון המדינה כידוע לוועדי ח"ן) ???

    רודפים את אחיו העשי א. ? על מה ? על עוד נסיעה שהוא עשה כנהג מונית ? או על עוד עבודת סבלות שהוא עשה ל"רב" שלו ?

    רודפים את משה פ. ? על זה שהבן אדם חייב כסף לכל העולם ? על תיקי ההוצל"פ הרבים שפתוחים נגדו ? על זה שהוא מסתובב ממורמר כל היום על הגירושים הרבים במשפחתו ?

    נו די תיהיו רציניים מדובר באנשים שלא עשו כלום בחיים שלהם חוץ מללכת רכיל לדבר לשון הרע ולחרחר ריב ומדון

    השבמחק
  7. הציבור אינו מטומטם.

    כולם ראו את מה שקרה בשנה שעברה, כאשר "שוחרי השלום" החביאו את האדמו"ר בדירת מסתור בקיסריה, תוך הפצת דיסאינפורמציה כאילו הוא שוהה במעונו בצפת, וזאת כדי למנוע מבתו, חתנו ובני ביתם שהגיעו ארצה מארה"ב להיפגש עם אביהם.

    כולם ראו את הצילומים המדהימים. איך החתן מדלג מעל שער הבית כאשר בני המשפחה הצליחו בערב שבת אחה"צ למצוא סוף-סוף את מקום המסתור. כולם ראו את הפגישה המרגשת עם הרבי. באיזה חום הוא קיבל את פניהם.

    כולם ראו את הפרידה המרטיטה במוצאי שבת כאשר הרבי הזיל דמעות, בעת שירת הנכדים. הצילומים האלה נחרטו עמוק עמוק בזיכרונם של כ-ו-ל-ם, הן חסידי סערט והן חסידי חצרות אחרים. הצילומים האלה הם אות קין על מצחם של "שוחרי השלום" לדראון עולם.

    המציאות היא לגמרי אחרת ממה שכתוב בפוסט הזה. לא מדובר במשפחות בודדות בסערט הסולדות ממעשיהם של "שוחרי השלום". אלא ברבים וטובים, חסידים ואנשי מעשה, יראים ושלמים.



    השבמחק
    תשובות
    1. אתה עם הכולם ראו וכולם שמעו.. מי זה כולם ? כמה מטומטמים כמוך!! ובכן הרבי שהה בקיסריה וזה לא היה סוד כמו שנכתב בזמנו באתרים משוחדים לטובתם, והשער היה פתוח והחתן בעצת בניו שליטא החליט לקפוץ מעל השער כדי שיהיה תמונה טובה. וחיכה למעלה איזה דקה עד שאמרו לו שיש תמונה ללכלך את הסבא. ורק אז ירד מהשער.. אז כנס לפורפורציות לפני שאתה מדבר כולם וכולם

      מחק
  8. לסערטער!

    אינני מתמצה בכל המחלוקת, ובודאי לא מעניין אותי הבוץ של מישהו אחר, אבל דבר אחד מקפיץ כל מי שקצת בר-דעת... מה פירוש מה שכתבת בקשר לרב שלכם ש"ידוע לכל בוותרנותו וענוותנותו בנותנו לאחיותיו שליטה מלאה בבית הרבי בחודשי הקיץ"...

    אתה יודע מה כתבת?! אתה תופס?? הוא זה - הוא ולא אחר - הוא מחליט מה יהיה בבית הרבי שליט"א ומה לא. הוא המחליט מי יכנס ומי לא, מי ישלוט ומי לא. למי יש זכות לבקר את האבא, הסבא וכד' ומי לא! אה! אז זהו, זה באמת "הוא" שמחליט את מי להחרים, את מי לזרוק, את מי לקרב, את מי לכבד וכו' וכו'....

    שיתבייש לו !!!

    למילה רב יש שתי משמעויות, כנראה התכוונת למשמעות השניה של המילה, אחרת אין לי שום הסבר הגיוני לזה. הוא מנסה לומר כל דבר בשם האדמו"ר שליט"א, שהאדמו"ר כביכול לא אוהבים, לא רוצה אותם ולא... ולא... ועכשיו לפחות הודית באמת לאמיתה, מה שבעצם כל אחד יודע מזמן.

    ובקשר לחודשי הקיץ, ידוע הרי לכולם כי בת אחד תמיד בארה"ב בכלל הביזנס שלהם, והשניה תמיד באה במסירות רבה אך ורק כדי לזכות בכיבוד אב, וכידוע שהאדמו"ר שליט"א קורא להם לבוא. ולא פעם היה זה על חשבון משפחתה. תמיד כשהיו עימו מצב הרבי היה הרבה יותר טוב. ומאז שהרב שלכם מרחיק אותם, ובוותרנותו וענוותנותו לא נותן לאביו להיות עימם ביחד בחודשי הקיץ (על אף בקשותיו) (באמצע השנה אינם יכולים לבוא לתקופה עקב מגוריהם מעבר לים) רואים כולם את הירידה.

    דרך אגב - טוב שלא ידוע לכם יותר משלושה משפחות... לפחות לא תרדפו יותר משפחות.

    השבמחק
  9. רק שוורץ פרוכטר ואסף??

    שכחת את הרב בן ציון פישמן הגם שהוא מודה שהוא מפחד...

    עיין ערך עד מתי חלק ה'

    http://www.youtube.com/watch?v=cI0F7x4Uo5I

    השבמחק
  10. אפילו שמחה פרידמן שהוא כיום הלוחם הגדול בסערט והולך לקבל שם את הג'וב הבא אוחז עם כל בני משפחת הרבי ולא עם נכדיו שבחיפה והוא הראה את זה בריש גלי כשהנכדים היו בחיפה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.