רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 ביוני 2013

עד להיכן מגיע החילול ה' בפרשת הרב מצגר ועם מי הוא התעסק - עדות של גר עמו התעסק באמצע תהליך הגירות הזועקת לשמים!!!

מאת: החרד לדבר ה'
 
אודות ל"שועלים קטנים מחבלים בכרמים" תמכו הרב אלישיב זצ"ל ויבדל"א חכם עובדיה יוסף שליט"א בכהונה השערורייתית של הר' מצגר לרה"ר. גם אם לא רצו מעומד גאון בתורה ובמידות כמו הגר"י אריאל שליט"א בגלל דעותיו הלאומיות היו צריכים להעמיד מולו גדול תורה אחר ולא לבזות את הרבנות ולחלל שם שמיים לדורי דורות . על כל עשרות יראי השמיים שהצביעו עבור המעומד כמצוות יוסי אפרתי וחבורתו לבקש מחילה ליד קברו של גאון ישראל וקודשו מרן הגראי"ה קוק זצוק"ל מייסד הרבנות הראשית בחלקת הנביאים בהר הזיתים.
 
"הרב הראשי לישראל יונה מצגר הטריד .... חבר טוב שלי לפני חמש שנים.
אנחנו. החברים הקרובים שמענו על כך מיד אחרי המקרה. למרות הפגיעה והעלבון, הוא החליט שלא להתלונן. הוא היה אז בעיצומו של תהליך גיור מתיש, וחשש שכבוד הרב יתנכל לו. הסיפור הודחק, וכמו במקרים רבים של הטרדות מיניות, פרץ החוצה בסופו של דבר.
מעט רקע: י' חברי. הוא ..... מוצהר. יש לו בן זוג. הוא חי בתל אביב. מדריך כושר, נאה מאוד, גבוה מאוד ושרירי מאוד.
היום נפגשנו במקרה, וי' אמר לי שמאז פרסום החשדות בדבר לקיחת שוחד על ידי מצגר הוא לא מפסיק לחשוב על הסיפור ההוא. "אני מרגיש" הוא אמר לי "שצריך להוציא החוצה את הסיפור. אני בטוח שאני לא הגבר היחידי שהוטרד." אז לבקשת י' המדהים והמקסים שבינתיים עבר בהצלחה גיור רפורמי ואפילו התחתן עם בן זוגו, הקלטתי אותו ואני מביאה את גרסתו כלשונה.
"לפני חמש שנים, בערך. ליוותי קבוצות מחו"ל, ובאותה התקופה ארגנתי ביקור של אחד הקרדינלים הכי מוכרים של הכנסיה הקתולית. במהלך הביקור היתה לנו פגישה עם הרב הראשי לישראל הרב מצגר. הגענו בצהרים ללשכה שלו בירושלים. הוא קיבל את הקרדינל. היו עוד כמרים. במהלך המפגש שמתי לב שהרב מצגר לא מפסיק להסתכל עלי, שזה היה די תמוה. הייתי לבוש בחליפה עם עניבה, משהו מאוד מאוד סולידי. אני מלווה את הקרדינל ומביא אותו לרב מצגר שזה ביקור רשמי, בכל זאת אחד הדמויות המרכזיות של הכנסיה הקתולית....
אחרי הפגישה הוא כנראה שאל משהו מי אני ובא אלי ישר בלי להגיד שלום לאף אחד אגב, ושאל אותי אם אני מעוניין שנשתף פעולה כי יש לו הרבה קבוצות צרפתיות שמגיעות לארץ והוא יכול לעזור לי. אם אני יכול לתת לו את מספר הטלפון שלי. אז אמרתי כן.
הוא ביקש שאני אבוא איתו ללשכה. באתי איתו והוא סגר את הדלת. הוא התחיל לשאול אותי אם אני מאמן כושר? כי הוא מחפש מאמן כושר בערב מאוחר. שהוא רוצה גם עיסויים.
התחלתי להיות בהלם. שיננו לבד. היה סגור. הייתי בטוח שאנחנו הולכים לדבר על טיולים לא על משהו אחר ופתאום הוא מתחיל עם האימון כושר. אז הייתי די מופתע. הוא לקח לי את היד והתחיל ללטף לי את היד והוא החזיק לי את היד הרבה זמן, כמעט כל הדיבורים. מרוב פחד והלם לא ידעתי מה לעשות. מה להגיד. פשוט לא יכולתי להגיד. הוא אמר: טוב ,תחפש לי מאמן כושר שיכול לעשות לי עיסוי. ונהיה בקשר ונראה איך אנחנו יכולים לקדם את הדברים. זה מאוד חשוב לי. אני תפוס כל הזמן. הוא אמר שהוא לא רוצה את זה במכון כושר. הוא רוצה בלילה במקום פרטי בדירה. כך גיליתי שיש לו דירה בתל אביב. הוא אמר שהוא הרבה בתל אביב. הוא אמר לי בדיוק איפה הדירה. הוא אמר שזה חשוב לו והצביע על הבטן שלו, ואמר לי תיגע....
יצאתי משם בהלם טוטאלי. עכשיו, הייתי צריך לתפקד. הקרדיננל מחכה לי, כל הצוות מחכים לי חצי שעה. הם שאלו אותי מה קרה? אז אמרתי להם הרב מאוד מרוצה מהביקור. כלומר שקרתי בגדול...
מאז במשך שלושה חודשים הוא התקשר מחסום. כל פעם שאל מתי אנחנו קובעים אימון? נו, מצאת לי משהו? לי זה חשוב.
בסופו של דבר הצלחתי להפטר ממנו. אמרתי לו שאני נותן לו טלפון של מאמן כושר תתקשר אליו ותקבעו. מסתבר שהמאמן הזה הכיר אותו והוא גם אותו הטריד בעבר. אז ככה זה הסתיים....
בתקופה שזה קרה הייתי בתהליך של גיור, ופחדתי להתלונן שלא אפגע.
1זה סוד גלוי בקהילה שהוא בעיניינים.
הכי דוחה היה שלפני כמה שנים כשהיה מצעד הגאווה בירושלים שעשה הרבה רעש, הרבנות הראשית עם חתימה שלו הוציאו הודעת גינוי. אמרתי לעצמי: לפחות שישתוק. שלא יגיד שום דבר.
בימים האחרונים כשמתפרסמים הדברים עליו, אני חושב שיש צדק אלוהי. הוא לא היה צריך להיות איפה שהוא היה. יש עוד אנשים שהוטרדו.
שנים הדחקתי את זה. כשזה קורה אתה משותק. זה סוג של הלם. מעבר לזה היה לי קשה לצאת מהמקום. לעצור אותו. אתה לא יודע מה לעשות...הוא מחזיק לך את היד. זו הטרדה מינית לכל דבר. ממש.
זה סיפור שאף פעם לא הסתרתי וספרתי את זה בזמן אמת. באותה תקופה הרגשתי גם שאין קייס להתלונן. מה אגיד שהוא החזיק לי את היד והתקשר אלי שלושה חודשים....."

8 תגובות:

  1. המכתב אם אינו תועבה אז הוא בגדר הרחק מהכיעור ומן הדומה לו.
    הרב חיים, אם אתה מכבד את הבלוג שלך הסר את המכתב הזה, אתה מוריד את הבלוג שלך לדיוטה התחתונה, וחבל.
    לפעמים כשרומזים דברים זה יותר גרוע מאשר כותבים אותם.
    אני לא אתפלא אם יספרו לי שהלוחמים בך כתבו את המכתב הזה כדי להכשיל אותך.

    השבמחק
  2. כל החומר שפרסמת היום מועתק מהודעותיך הקודמות או מהעיתונים. הואל נא להפסיק לבזבז את זמננו בהעלאת גרה. אם יש לך מידע מקורי וחדש - פרסם. אם כל מה שיש לך הוא העתקים מ"מעריב" ו"בחדרי חרדים" אין צורך שתחזור על מה שכתוב שם. גם הסיפור על הרבי מגור שכן עובר לירושלים או לא עובר לירושלים יצא כבר מן האף. כמה פעמים תקדיש כתבה לטנדר שנוסע בין ירושלים לב"ב עם הזבל של הרבנית? נמאס, חלאס.

    השבמחק
  3. אם הייתי פוגש היום את הרב מצגר, הייתי מבקש ממנו ברכה..
    כי על הנעלבים ואינם עולבים שומעים חרפתם ואינם משיבים עליהם נאמר "כצאת השמש בגבורתו".
    לא משנה אם נכון או לא, הצורה שבה שופכים את דמו של אדם, ולא משנה מיהו, מקוממת ובלתי נסבלת.
    האם חשבת אדון חיים שיש לאדם הזה משפחה? ילדים? חברים?

    השבמחק
  4. סוף סוף ברור מי הרב שבישל את התבשיל על הרב מצגר,וברור מי המאיים על הרב גרוסמן
    יהודי חרד

    השבמחק
  5. כ"ק הרמ"מ שניאורסון שליט"א25 ביוני 2013 בשעה 13:35

    מאימתי גר רפורמי נחשב לגר

    השבמחק
  6. בעל נטיות הפוכות מוצהר, גר "צרק" לא סתם, התרגש עד זיעה וכו' כשהרב נטל את ידו, הרגיש שגם הרב כנראה מרגיש כמה הוא מתענג, והנה אופס... יש לנו עדות אוטנטית על רב סוטה עם אותם מחשבות ופרשנויות על כל מילה ונטיות כמו של אותו טמא שהביא טומאתו היישר מן הגויים, שהרי לא נחשדו ישראל על כו' זכור, כמה רוע צריך כדי להשתולל על כל פיסת מידע כזו למרות שזה תלוש והזוי ומופרך

    השבמחק
  7. קראתי את הפוסט כמה פעמים בהנאה גדולה.
    תביא עוד כאילו סיפורים מפורטים.
    והרבה

    השבמחק
  8. חיים בבקשה אל תפרסם סיפור כזה ואסביר לך מדוע אתה כותב הגבר היה מאד נאה ובקשה למסא"ז זה לא נכון לפרסם את זה אתה מכשיל את הצעירים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.