רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 ביוני 2013

קצת פרופורציות חב"ד מאוחדת

מאת חסיד

כמו רבים קראתי בשבועות האחרונים פה את הכתבות על המחלוקות בין העסקנים, אבל האמת היא שבין ציבור אנ"ש ברובו הגדול לא מעניין כל הפוליטיקות, הציבור רוצה לראות פעילות עבור החינוך, ודאגה לכלל הציבור.

כלל הציבור החבד"י למרות שיש חילוקי דעות בנושאים שונים, לא נגרר להשמצות ברובו הגדול חי בשלום, דוגמא לדבר היה ניתן לראות במגזין הנפלא "דרך המלך" שהתראיינו שם ראשי ישיבות מכל הארץ , ראש ישיבת חב"ד בצפת הרב וילשאנסקי יחד עם א' מראשי הישיבה בכפר חב"ד הרב גרוזמן, לצד ראשי ישיבות שונים מכל רחבי הארץ שהשכילו להתאחד סביב הנושא הכי חשוב : חינוך הנוער של חב"ד, והקניית אהבה ללימוד התורה למרות שיש לעיתים חילוקי דיעות בנושאים שונים

לכן, אני מבקש לקחת דברים בפרופורציות ולא להסחף, נכון שיש לעיתים חילוקי דיעות אבל כולנו בני אב אחד.

4 תגובות:

  1. אכן כולכם, אנשי חב"ד, בני אב אחד. אביכם הוא שניאורסון. גם אנחנו, היהודים, בני אב אחד. אבינו הוא הקב"ה. משום כך אין לנו שיג ושיח עימכם.לכו לכם לדרככם ואל יחד כבודנו בקהילתכם. שלום שלום. לעולם לא נתראה.

    השבמחק
    תשובות
    1. טיפש שכמותך עם הארץ גמור ברור שכולנו בני אב אחד הקב"ה כל עם ישראל הם יהודים בדיוק כמו החבדניקי"ם אבל עם אתה לא יודע אז אני אחדש לך שיש כזה דבר שנקרא משה רבינו שבכל דור כמו שהזהר הקדוש כותב והוא בדור שלנו הרבי מלובביץ אם תרצה או לא וכמו שרש"י כותב בפירושו על התורה משה הוא ישראל וישראל הם משה....
      ואין להאריך אף שיש הרבה מה להאריך..

      מחק
  2. מדוע וילישנסקי לא שלח את תלמידיו לשבת התאחדות לכפר חב"ד. ויליששנסקי מוציא עיתון להראות שהוא בסדר עם כולם ומשחק משחק כפול. זה בדיוק הבעיה שלו מצד אחד מראה אחדות ומצד שני נותן יד לטירוריסטים. יקח את הצתים לאוהל כפי שהוא הולך ויביא אותם להיות עם כל התמימים אז נדע שיש אחדות.

    השבמחק
    תשובות
    1. ווילשאנסקי יקח
      ווילשאנסקי יעשה
      ווילשאנסקי יבצע
      ווילשאנסקי ימחה

      תגידו איפה אתם קונים את החומר?

      ממי באים בתביעות ?
      ולמה?

      מי מותר לו לעשות הכל?
      ולמה?

      מה הפטרונות הזו להורות לווילשאנסקי מה לעשות ולהציב לו תנאים

      ווילשאנסקי ראש ישיבה ושליח מל״ו וכן עסקן חב״די וממשפחת געז׳ע מהנדירות בחב״ד
      דברו אתו בנימוס הראוי - הגיע הזמן

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.