רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 ביוני 2013

המשמשים של הרבי מגור ייאלצו להתייצב בפני מכונת אמת - מבקשים להוכיח מי מהם מעביר מידע מהבית לשאולזון

היום היה יום של חקירות ולא סתם חקירות, אנשי הרבי ביקשו לדעת למי יש קשר איתי מי נותן לי תמונות ומי מעביר לי חומר. הם עברו על הרשימה בידי מי הגיעו התמונות ומהם לאן זה המשיך. הנחקרים טענו כי אין להם כל מושג לאן התגלגלו התמונות ואיך הם הגיעו אלי

אבל זה כלום לעומת מה שעושים לחמשה מן המשמשים של הרבי בבית. ביום שישי הרבי הרחיק מן הבית את כל מי שיכל והזהיר שלא לאפשר לאף אחד להתקרב היו שם חמשה משמשים שהוזהרו לא להעביר מידע כלשהי לאף אחד אפילו לא לילדי הרבי, ממה שהרבי עושה, הוא לא רצה שיידעו כי הבן דוד הוזמן להיות שם וגם לא רצה שיידעו מן המזוזה שקבע, והדברים הגיעו לידי

היום במשך של ארבע שעות חקרו את המשמשים והוחלט כי יבדקו אותם במכונת אמת לראות מי מהם עומד איתי בקשר

המשמשים טוענים כי יש לי מכשירים הנמצאים מחוץ לבית במרחק של 600 מטר ומשם אני מקליט ויודע מה קורה בתוך הבית

5 תגובות:

  1. לא יעזור להם. בקירות הבית מותקנים מיקרופונים מתוחכמים. בצנרת מותקנים מיקרופונים מתוחכמים. בנעליים ובכובע של הרבי מגור מותקנים מיקרופונים מתוחכמים. שומעים כל מילה שלו והכל מדווח.

    השבמחק
    תשובות
    1. לכל המכשירים והמתקנים יש שם אחד "פארנויה".

      ודווקא יש כן דרך שיעזור לפתור את כל הבעיות והוא בצורת כדורים פסיכיאטרים מהדור החדש לבליעה.

      בתאבון ובהצלחה !!!

      מחק
  2. אתה חי בסרט, תאמין לי אין דבר יותר מצחיק מלקרא בבלוג את הפנטוזים שלך על הכח ה"עצום" שלך, ועל זה שבגללך כל הרבנים והרביס משנים הרגלים וכו',
    אחי, צא מהסרט שלך.
    ותביא רק ידיעות אמיתיות בלי פרשנויות של הבל ושטות.

    אני אוהב לקרא את הבלוג שלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני תמיד חושב ששאולזון חי בסרט, אך כעבור יום יומיים מתברר שהמציאות עולה על כל דמיון.

      מחק
  3. שאולזון אין עליך! נראה לי שהרבי מגור יעבור לגור עם פרס בבית הנשיא, והרבנית מגור... מה נעשה איתה?? יש לי רעיון שתעבור לגור עם הזקנה של בעלזא, וכך לא יחטפו את הגופה יחששו משאולוזון שיודע הכל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.