רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 ביוני 2013

לסרס את האלימות ממחננו - אם פרלשטיין הכה את נתי גרוסמן שישלם את המחיר

בענין זה של אלימות וטרור אין לי רחמים על אף אחד ושישתייך למחנה הכי קרוב אלי, בכל חיי לחמתי בטרוריסטים ובאלימות ואמשיך בכך עד ליומי האחרון ואין זה משנה במי מדובר, גם כשמכים מי שלכאורה בעבר השני של המתרס אהיה זה שאקרא למלחמה עליו. להרים יד על יהודי ואין זה משנה מי הוא, אתה רשע, אל תספרו לי שאתם קנאים אין דבר כזה בדורנו, כולנו נגועים, לכולם איזה נגיעה וזו פוסלת אותך אוטומטית מקנאות. השבוע כשאנו לומדים את פרשת הקנאות אנו עושים ברור כי קנאות טובה רק כשהיא טהורה ונקיה מכל נגיעה מי שקנאי למפלגתו לרבו לאנשיו זו לא קנאות זו רשעות

פרלשטיין היום הורשע בבית המשפט לאחר שהודה במסגרת עיסקת טיעון כי הכה את נתי גרוסמן, אני יודע כי מדובר בעיסקה ולעיתים אין בה מן האמת זה רק יותר נוח. היום יותר מתמיד ברור כמה ישבו בבית הסוהר על לא עוול בכפם רק מפני שהודו, ברירה אחרת היתה גרועה יותר. חבל שאין לאנשים האלו את הכח להלחם עד הסוף ולא להודות על מה שלא עשו, מעטים הולכים עד הסוף וטוב שיש עדיין כאלו. אבל במקרה שלנו מדובר במי שהודה כי הכה את גרוסמן, ועל כך הוא צריך לשלם מחיר

איני נכנס כאן לפרטים על פי הלכה, אם לגרוסמן מותר היה לעשות הכל שיורשע במשטרה, או שהיה עליו להזמינו לדין תורה, שישאל את רבו ר' שמואל אויערבך ואדרבה נשמע מה דעתו מה עדיף משטרה ובית משפט חילוני או בית דין, אבל ללא כל קשר, על כך שהרים יד, הוא פושע ואני מגנה את המעשה הזה בכל תוקף וקורא לאחינו כל בית ישראל אין זה משנה באיזו עדה באיזה מגזר ובאיזו מפלגה, הגיע הזמן להחזיק את הידיים בכיסים. אני יודע שבגור להחזיק ידיים בכיס זו אחת העבירות הכי גדולות אז שיחזיקו אותם על האחוריים כפי שהם נוהגים, אבל בשום אופן לא להרים ידיים לא להכות לא לפגוע באף אחד מפני שאין זו דרכה של תורה

גם אם יהיו מי שיטענו כי לנתי גרוסמן מגיע הרבה מכות על מה שהוא עולל במשך עשרים השנים האחרונות, ובכל זאת אין בזמנינו סנהדרין ולכן לאף אחד אין סמכות לנגוע בו

מקוה אני שפרשה זו היא האחרונה ולא נשמע עוד על שהרימו יד על האחר. מותר לכל אחד להאמין ברבו ושיילך בדרכו, ואסור לאף אחד להרים יד על השני בגלל שאינו מהמפלגה שלו או בגלל שהוא מאמין ברבי או ראש ישיבה אחר

לשמחתי הגדולה, מאז אני נאבק ונלחם נגד טרור ואלימות זו ירדה פלאים, תלכו אחורנית תראו מה היה בסאטמאר איך היא נראתה לפני עשר ועשרים שנה ומה קורה בה היום תענוג לעומת אותה תקופה, עשינו סוף ל-90 אחוז מן הטרור והאלימות ההיא, ככה בעוד מקומות, ומקוה אני שכך יהיה גם בגור ובעוד כמה מקומות היכן שצריכים עוד טיפול להבטיח כי התחום הזה אינו עוד בלקסיקון החרדי

לא חסרות דרכים ישרות ולגיטימיות איך להיאבק אחד בשני, לא צריך בשביל זה כח פיזי, תלמדו לחיות ולהתנהג נכון וה' יצליח דרכינו

חיים שאולזון

תגובה 1:

  1. חיים פרלשטיין מעולם לא הודה שהיכה את נתי גרוסמן-רק שהוא נוכח במקום

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.