רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 ביוני 2013

דרמה בצפת: המשפיע עופר מיידובניק שוקל לפתוח ישיבה חדשה

מאת חב"דניק

ללא קשר לאחדות שהשיג הרב וילישנסקי ונהפכה לשיחת היום בכל מעוזי חב"ד. המשפיע המיתולוגי של צפת הרב עופר מיידובניק שוקל לפתוח ישיבה חדשה במרכז הארץ. מקורביו של ר' עופר שהוא גם אחיינו של אריק שרון, מסבירים שהישיבה בצפת גדולה מידי ומכילה 400 תלמידים ויש מקום לעוד ישיבה חב"דית שתקום. עופר מיידובניק למרות שהוא חתנו של הרב מיידנצ'יק תומך במהלכי האחדות שיזם הרב וילישנסקי, אך לאחרונה אומרים בחורים המקורבים אליו שהוא שוקל ברצינות לפתוח ישיבה. ההערכות הם שאם עופר פותח ישיבה לפחות 150 בחורים ילכו איתו.

7 תגובות:

  1. הודו לה" דברים טובים קוראים לחסידי חב"ד את הסיפור הזה חייב אני לספר עומד יהודי תמים אחרי תפילת שבת והוא לגמרי נסער , נו מה קרה ?
    והנה הסיפור הייתי בחתונה .והייה מאד מאוחר נזכרתי שלא התפללתי ערבית נכנסתי ל 77 התפללתי וראיתי קובצה עם הקסדות והדיגלונים יושבים ביחד ואיזה משיחי
    מסביר להם הלוך וחזור מה זה.. שרמוטה..הייתי בהלם וכששאלתי לשמו של המשפיע כמובן עופר מיידוניק .מדובר באברך חשוב שאינו מתערב בענין המשיחי, אבל עכשו אני מבין את הסכנה לילדנו מן הטיפוסיס האלה....

    השבמחק
  2. חיים אני מתפלא עליך כל שטות שמשהו כותב לך אתה מפרסם קצת שכל לא יזיק לך באמת מידובניק לא יפתח ישיבה טוב לו בצפת חבל על כאב הראש לפתוח ישיבה צריך הרבה כסף וכו

    השבמחק
  3. טוב יעשה הרב וילישאנסקי שישחרר אותו מהישיבה. הרב עופר הוא משפיע דגול של מאות מאברכי אנ"ש וחשוב מאד שיקדיש את עצמו לאברכים.

    השבמחק
  4. הכתבה הזו מגמתית לבדוק את הדופק של עופר שהוא נאמן לבוס. אל דאגה לא יפתח ישיבה ולא נעליים. עופר יישאר בצפת עוד רבות בשנים עד התגלות הרבי מלך המשיח בקרוב ממש. גוט יו"ט

    השבמחק
  5. מי כתב את השטויות האלה דרוקמן מק. מוצקין או גפן מק. מלאכי??
    הרב מיודובניק קיבל ברכה מהרבי להיות משפיע בצפת ושם הוא ישאר לנצח, כל השאר שטויות של חולה נפש סכסכן שעוד יתפרסם בקרוב מי הוא.

    השבמחק
  6. בינתיים הוכח שכל מה ששאולזון כתב התברר נכון.
    שאולזון היה הראשון שהימר על כך שוילשנסקי הולך לוותר על הכל וללכת לאחדות וזה קרה. שאולזון היה הראשון שכתב שהאדמו"ר מגרו חולה במחלה אנושה וזה ל"ע נכון, שאולזון היה הראשון שהימר על הרב שטיינמן שהוא ה'גדול' וזה קרה. אז כאשר מעבירים לשאולזון ידיעות מסתמא יש בזה משהו,

    הבעיה של שאולזון שהוא מקדים את זמנו. הוא כותב עכשיו דברים שמתבשלים בחדרי חדרים.

    אני לפחות אישית נהגתי כל הזמן לפקפקפק מאד בשאולזון והתברר שהכל בסוף בצד שלו.

    אגב, מי זה מיידובניק הוא למדן? הוא עובד ה' כמו המשפיעים של פעם? נא לכתוב מידע עליו.

    השבמחק
  7. אני מאד מבקש לא לעלות פוליטיקה פנימית של צפת לאתרים. מי שכתב את הידיעה הזאת הוא מטומטם. לא כל מה שמדברים במסדרונות צפת צריך לעלות כאן. צפת תגדל ותפרח יחד עם המשפיע עופר והרב וילישנסקי.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.