רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 6 ביוני 2013

האדמו"ר מצאנז מגיע לניו יורק לביקור בן יום אחד בלבד להשתתף בחתונה

שלום ר' חיים...
 
כאחד מהשש מיליון קוראים שלך ומאלו שבאמת מכירים לך טובה.. רציתי לעדכן אותך על עדכון מאומת כי מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א מארץ ישראל צפוי להגיע ליום שלישי הקרוב לארה"ב לביקור בן... יום אחד בלבד... להכיר טובה ולהשתתף בחתונת בנו הצעיר של מקורבו הנגיד התומך הראשי של צאנז ר' מיכל ראזענבערג ממאנטריאל. 
 
אני משתף אותך בזה להראות כי איפה יש לנו כאילו אדמו"רים גדולים בכזה מימד ענק של חסידים שיקום ויטוס לחו"ל.. הרי אם הוא רוצה להתחנף לנגיד הרי שישלח את כל בניו ..זה מראה מה שהאדמו"ר מצאנז.. ולא הכתבות כאילו הוא הולך פעם בארבע שנים לכותל...
 
בהחלט חיים תודה על כל העבודה לרוקן את היהדות החרדית המלוכלכת ולנקות אותה להיות פאר היהדות

6 תגובות:

  1. אני לא קולט אותך,גדלותו של האדמור הייתה נבחנת אם הוא היה נודד לארה"ב לחתונת יתום אומלל ולא לנגיד שייתן לו ציק יפה, תבין חמוד, כאן מונחת הבעיה.

    יש כאן גם בעיה הלכתית, לצאת את הארץ לחתונה של משהו אחר, ולא לישא אישה או לימוד תורה.

    השבמחק
  2. קלויזבורג היא מעצמה של נבלה ושחיתות ואוי לו לצדיק זה מהרגע שישטחו את הנעשה שם לעיני השמש. שיחייך הרבה חתול השמנת כי היום יבוא גם יבוא.

    השבמחק
  3. ר' חיים לפני שאתה כותב משהו תבדוק.

    האמת הוא כדלהלן:

    ביום ראשון ימריא האדמו"ר מצאנז עם מספר מצומצם של מקורבים לבקר את אמו הרבנית בבית בתה שבניו ג'רזי • עקב מצב בריאותה נמנע מהאם להגיע לשמחת החתונה בישראל עקב טיפול רפואי שעברה הרבנית נבצר ממנה להגיע לישראל ולהשתתף בשמחה.

    מדובר בביקור קבוע, המתקיים לפחות פעם בשנה בו מגיע האדמו”ר מצאנז לניו גרז'י, לבקר את אמו הרבנית שתחי' - אשת האדמו"ר בעל ה'שפע חיים' מצאנז זצ"ל, המתגוררת אצל בתה הרבנית מזוועהיל ארה"ב.

    ביקורו של האדמו"ר צפוי להיות קצר: ביום ראשון בערב לפי שעון ישראל הוא ימריא מנתב"ג יחד עם מספר מצומצם של מקורבים, וביום חמישי בבוקר - ישוב ארצה.

    במהלך ביקורו ישהה האדמו"ר לצד אמו, וכן ישתתף אגב בשמחת החתונה לבנו של נגיד החסידות הרב יחיאל מיכל רוזנברג ממונטריאול, מקים ובונה 'היכלי רוזנברג' בקרית החסידות בנתניה, שתתקיים בעיירה מונסי.

    השבמחק
  4. בדרך כלל הדואג לאמו לא-מנהל מלחמות עם ילדיה.ויש אומרים גם גונב אותם.

    השבמחק
  5. נו באמת. מה קורה כאן? כולה גדלותו? מילא אם היית מתגאה שהיה יושב ולומד 48 שעות ביום.. אבל לטוס לחו"ל!? תשלם לי הייתי טס 10 פעמים לארה"ב לכייף.. ועוד עם שומרי ראש מסביבי.. מקבל מלון. מקבל רכב יוקרתי ונהג צמוד.. ועוד נותנים לי צ'ק של כמה אלפים טובים מהנגיד.. ועוד כסף כיס מהצד מכל הפדיונות.. ועוד נותנים לי העמוד להראות את קולי בחזנות.. מקבל המיקרופון בכל אירוע..

    מי לא היה מסכים?????? מה הגדלות פה?

    השבמחק
    תשובות
    1. הגדלות של האדמור שהוא רבי חסידי ולא ליטפק מנוול כמוך

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.