רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 ביוני 2013

דרעי ראש בראש עם ניסים אלקסלסי

מאת חבר ש"ס

ראש בראש! המלחמה הגדולה שמסעירה בימים אלו את הציבור החרדי ובעיקר חברי ש"ס, אריה דרעי מול ניסים אלקסלסי. מגיע הערב לשיא. מי ינצח בקרב? ומי יקבע סדר יום ויוביל את הציבור הספרדי בכנסת?

נכון לרגע זה דרעי מובס פעם אחר פעם ואלקסלסי קובע סדר יום ומשיג תוצאות! בכיר בש״ס: דרעי ממשיך לבזות את מרן גדול ישראל ולגרור אותו לעוד מלחמה שיפסידו בה. דרעי מספר למרן כל שעה עגולה סיפור אחר בעיקר נגד הרב עמאר העיקר לדאוג לאחיו הרב יהודה דרעי ללא הצלחה.

לא ניתן לספור את כמות ההפסדים שש״ס הפסידה בהם מאז חזרתו של אריה. לא ניתן לספור את כמות הבזיונות שאריה דאג למרן מאז חזרתו. האם הערב שוב אלקסלסי יוכיח שדרעי זה עוד בלון נפוח שלא מסוגל לבצע כלום למעט לבזות את גאון ישראל? השעות הקרובות יוכיחו. עיני כולם לקרב המרתק ביותר הערב הזה

2 תגובות:

  1. ניסים אלקסלסי עובר את דרעי בקומבינות פוליטיות וקשרים עם כל הסיעות בכנסת. והוא היום היחיד שמתאים להיות יושב ראש ש״ס, סוג של פשרה בין דרעי לישי. לכן דרעי מפחד שניסים יזרוק אותו לפח ההיסטוריה וכולם יגידו שלא היה אחד כמו ניסים מיום הקמת ש״ס

    השבמחק
  2. לא ניסים ולא אף אחד אחר יוכל לשקם את האנדרלמוסיה שנוצרה בציבור כל הנציגים של שס בכל הארץ חוטפים על הראש מהסיבה הפשוטה והיא שכולם דאגו לעצמם בלבד ולבני משפחותיהם וקרוביהם ןחשבו שאין מחר אך הנה הציבור התפכח ומבין שמרן זה לא מה שהיה פעם סגרו לו את הדלתות ורק המקורבים נכנסים אל הקודש פנימה ומלעיטים אותו בסיפורי אלף לילה ולילה ועל פיהם אומר מרן מה שאומר והנה מאז שחזר העגל הזה ממעשיהו חשב שהכל נשאר אותו דבר אך למרבה הפלא לומד הוא להבין שאין נגמרו הימים ההם שהייתה לך שליטה מוחלטת היום יש דרכים וקשרים להרבה שמה לעשות הם לא בכיוון שלו בכלל וחבל שלא נופל לו האסימון כי אוטוטו יהיה כבר מאוחר מדי ופה אני שומע כאלה מחברי ש"ס שאומרים שש"ס בבחירות הבאות לא תביא יותר מארבעה מנדטים אז הנה תרשום לפניך ש"ס קרוב לוודאי לא תעבור את אחוז החסימה וכל זמ מפני שאין כבר אמון במפלגה הזאת כולם מבינים כבר את הבלוף פעם זה היה מרן היום זה ממש לא כך וימים יגידו ואתה יודע מה טוב שכך ולוואי שישכילו רבנים ברחבי הארץ להקים תנועה מגובשת ומלוכדת על ידי רוב ככל גדולי ספרד פן יהיה מאוחר וההיסטוריה מוכיחה שיפה שעה אחת קודם!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.