רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 ביוני 2013

במשפחת יוסף מתחילים לקלוט לאן הוביל אותם דרעי הם מתחרטים על היום שחזר לש"ס

מאת ש"סניק

משפחת בית מרן הגר״ע יוסף בלחץ אטומי. הם מתחילים לקלוט לאיזה סרט דרעי גרר אותם לאחר שהשאיר אותם עם פירורים באופוזיציה. אז כך: אברהם ויצחק רבים כמו חתולים אחד משמיץ את השני ומי שלא ייבחר כמועמד השני יילחם נגדו. הרב עמאר נעלם מהארץ למדינה לא ידועה. הרב עמאר בלי טלפון נייד וכל הנסיונות של בית מרן לאתר אותו דרך רעייתו ובניו נכשלו.

בית הרב שטיינמן כבר התנקמו ונתנו לבוארון להיכנס ולהתברך. הרב בוארון לא חושש מאיש נפגש כל יום עם לפחות 5 חברים מהגוף הבוחר והחתים למעלה מ40 חתימות. הרב בוארון מודיע שירוץ עד הסוף כדי להכתיר את הרב שמואל אליהו לראשל״צ ולהתנקם בש״ס בנקמת חיים. שמואל אליהו זה הנקמה הקשה והאכזרית ביותר לש״ס וזו תהיה סוף הדרכו הפוליטית הקצרה של דרעי.

בנתיים אחיו הרב יהודה דרעי ממשיך לרוץ ולהחתים ולפעול. בקיצור בוקה ומבולקה כשמרן חי אין מועמד אחד רציני. רבנים ספרדים בלי פחד ובושה מחתימים נגד בני מרן אחד מהם אח של היו״ר ומה עושים מקורבי דרעי? משחררים עוד ספין שיקרי שהרב עמאר מסכים למנות את יצחק יוסף. בזמן שהרב עמאר בחו״ל ואלקסלסי מוציא את בית מרן מדעתם. אלקסלסי ובוארון מבקרים בית בית אצל כל חברי הגוף הבוחר. עוד יעשו לאלקסלסי פולסא דנורא!

תגובה 1:

  1. מאוחר כבר מאוחר היום כבר אריה שולט באימפריה על אפם וחמתם ועכשיו נשאר לו רק שלושה ארבעה מהלכים והוא יהיה המלך ללא עוררין ואני לא אפרט אבל דבר אחד הוא שיהודה דרעי אחיו הוא יהיה הראשל"צ וזה מנוי וגמור כי הוא צריך את זה מכמה סיבות גם לנקום גם לשנות ולצבור מוקדי כח וגם מבחינת המעמד!
    ואני כבר התרעתי על כך עוד לפני שכל התקשורת חשפה את הנפילה של הרב עמאר בהרבה וכמובן שצדקתי וגם בזה אין לי ספק !

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.