רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 ביוני 2013

אי אימון לדרעי - חכ"י ש"ס הודיעו כי אינם מאמינים לו מה שימסור בשם הרב עובדיה יוסף הם בעצמם רוצים לשמוע

הוא קרע את החבל אין בזה עוד ספק, רוב חכ"י ש"ס זועמים עליו, וגם מי שאינם אומרים זאת בקול גדול מודים כי הוא עשה פשלה, הוא רימה את החכי"ם כולם, אמר להם כי עובדים ופועלים עושים הכל שהרב עמאר יבחר שוב ומאחור עשה הכל להרוס זאת. היום הודיעה קבוצת חכי"ם של ש"ס, כי בעתיד מה שהוא יביא ויספר כי 'מרן' אמר ככה לא מאמינים עד שהם בעצמם ישמעו זאת, הוא מסובב אותם עם סיפורים שכך אמר 'מרן' ועכשיו הם לומדים ש'מרן' כלל לא ידע מן הנעשה

אריה דרעי איבד היום את האימון אצל רוב חכ"י ש"ס, הוא ככל הנראה גם איבד את כוחו בש"ס, אין לו את החכי"ם בכיס הוא ייאלץ לעבוד קשה מאוד להחזיר לעצמו את האימון

5 תגובות:

  1. הרב שאולזון היקר ,אני לא חושב שמרן הובהל כאן שולל ,אסור לשכוח כי למרן ילדים שגם מבינים בפוליטיקה,ולכן הקנוניה היא בדרג הרבה יותר גבוה.באשר לאיומי הפישרים משס קרי חכים מהפלגה, כל אחד יודע כמה הם שווים בשוק בזכות עצמם,ע"ע האחרון הרכיזמטי שהתמודד בעצומ עם הסלוגן יהדות מתונה,שמשום מה כבר איני זוכר את שם משפ' אה כן אמסלם.

    השבמחק
  2. שאולזון אתה מסיק מסקנות מהר מדאי וזה כבר ממש לא נשמע טוב השנאה שלך לאריה נראית אובססיבית וחבל כי זה ממש לא נראה אובייקטיבי מה שאתה כותב תכבד את עצמך ותכתוב את האמת בלי הפרשנויות המופרכות שלך לאירועים כל הסאגה הזאת של להריץ את הרב עמאר בכל מחיר הביאה רק ביזיון לכווולם הבעיה שאלקסלסי לא עוצר באדום לסגור דיל עם סתיו שרבנים דלים אומרים עליו שהוא רפורמי אמיתי (וגם בלי זה זה תקרא את הספרים שלו) זה חציית קו אדום מעין כמוהו גם אם באמת וזה אכן כך שהרב עמאר הכי מתאים לכהן הלאה כרב ראשי עדיין המטרה לא מקדשת האמצעים ולכן למען היהדות עדיף שיבחר חרדי אחר במקום עמאר העיקר לא רפורמי!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מר אטיאס היקר אז מי ראוי לדעתך הרמה יהודה דרעי הוא יותר ראוי אה תגיד חתיכת טמבל מה חשבת שכולם מטומטמים תבואו עם מרן מרן ויאכלו את השקרים שלכם לכו לעזאזל אין בכם אמון לא רק בכנסת אלא בכל פינה ופינה בכל עיר קמו נציגים וכל בני התורה נוהרים אחריהם אז תמשיך לידבק לזנב של דרעי ותתכונן לנפילה מילא לדפוק את אלי ישי אבל לדפוק גדול בישראל אין לכם ערך לתורה אתה שפלים ועלובים השתלטתם על ה"בית הלבן" ועושים ככל העולה על רוחכם לך תצטרף לשאולזון השקרן שמתועב שכל גדולי ישראל הוקיעו אותו ממרן הרב שך והסטייפלר ועד עתה ותראה איפה הוא היום קבור באיזה חור בחו"ל חושש להיכנס לארץ מרוב השונאים שמחכים לו כזה יהיה סופך וסופו של הפטרון שלך דרעי השקרן החוצפן שלא למד כלום ממעשיהו יצא משם יותר פרא אדם משהיה אך זהו נגמר וחלף זמנכם תסיקו מסקנות ותתעופפו מכאן לשאולזון שם הוא יסדר לכם איזה פינה קטנה כיאה לעכברי ביוב !

      מחק
  3. אין תחליף לדרעי. כל מי שמתנגד לדרעי צריך לשאול את עצמו את מי הוא רוצה לראות כראש ממשלה חרדי ראשון בעוד 20 שנה כשהחרדים יהיו פה רוב - את דרעי הגאון שיודע להוביל מהלכים מורכבים או את ישי החביב אבל המאד בינוני? זה לא פשוט לנהל מדינה מסובכת כמו ישראל ולכן צריך לבחור להנהגה הבכירה רק את המוכשרים ביותר כמו ליצמן ודרעי. ישי יוכל אולי להיות נשיא המדינה או מנהל של רשת החינוך או כל תפקיד מכובד אחר שמתאים לכישוריו.

    השבמחק
  4. בסוף נקבל 2 רבנים ציונים הכל בגלל התחמנות דורעי. הרב שאולזון כל הכבוד שאינך חת מפני האמת ומעדכן מה קורה מאחרי הקלעים. צריך לשים סוף לשלטון הפשע על ידי תפילה וחשיפת האמת.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.