רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 ביוני 2013

מצביעי 'עוצמה לישראל' הם שהביאו את החורבן על כלל ישראל

לעורך בעולמם של חרדים
 
לצערי הצבעתי למפלגת עוצמה לישראל שגרפה קרוב לשבעים אלף, לצערי לא האמנתי לך שהם לא יעברו והצבעתי כמו חלק גדול מחסידי חב"ד, וחבל שלא הצבעתי ליהדות התורה. היום כל אלו שצועקים שסתיו עומד להיות רב ולמה החרדים מופלים שיבואו בטענות רק לעצמם. אם עוצמה לישראל לא היו רצים הבית היהודי היה מקבל לפחות עוד 2 מנדטים וכנ"ל עוד מנדט לאחת המפלגות החרדיות כנראה ש"ס שהייתה זוכה במנדט ה-12. כידוע שני המנדטים הנוספים של הבית היהודי שייכים לציבור החרדלי הלל הורביץ וג'מפל. ואז הכל היה נשמע אחרת. לגוש הדתי חרדי היה 33 מנדטים וממילא כושר התמרון של לפיד היה נמוך.
 
מצביעי עוצמה לישראל ואלו שהריצו אותם בתוך חב"ד הם אחראים להרס הישיבות, לליב"ה, לחרד"קים ולחרדשים לצבא לגיוס לסתיו לתקציבים ולכל המרעין בישין. תוצאה ישירה של הרס שלש מנדטים לגוש הדתי-חרדי. ועכשיו אני מבין היטב את דברי הרבי שלא יאבד אף קול והם איבדן לא קול אחד אלא ש-ב-ע-י-ם א-ל-ף קולות!!!! הבנתם? שבעים אלף קול!!!
 
לא לחינם הרבי מליובאוויטש חזר וביקש לא לרוץ אם לא יודעים שיעברו את אחוז החסימה וביקש אחדות עם המפלגות הדתיות הנוספות כי המכנה המשותף יותר גדול מהמפריד. כולנו הפסדנו מהפילוג הללו. וכל מי שקרא להצביע לעוצמה לישראל עליו לבקש סליחה מהרבי ביום ההילולא ג' תמוז ולומר אשמנו בגדנו חטאנו. כל עם ישראל סובל מכך שעוצמה לישראל הרסה את הגוש החרדי יחד עם אמסלם ואמנון יצחק

6 תגובות:

  1. הכותב צודק. כל מי שהצביע לאנרכיסטים הללו מעוצמה לישמעאל שישלח פ"נ בג' תמוז ויבקש סליחה מהרבי שלא הצביע למפלגה החרדית ביותר. ביניהם הרבנים דרוקמן והבלין שבחשו בקדירה עם שהתבשיל הקדיח על הפרצוף שלהם
    הזהרתי את כולם בקלפיות להצביע ג' וב"ה הצלתי מאות קולות רק באזור כפר חב"ד ולוד לא להצביע לכהניסטים המטורפים מחללי שם הרבי בעולם.

    השבמחק
  2. זעקתי לפני הבחירות על ההפקרות שלהם להרוס קולות אבל שטפו את כולם בתעמולה גורפת שהם עוברים. חיים שאולזון צדקת שיום אחרי הבחירות יצאת בכותרת רשעים רשעים רשעים. מי שהריף את צמד הליצנים מרזל ובן ארי הוא רשע ופושע. ידעו שהם עלולים לחסל את הימין וזה מה שקרה.

    השבמחק
  3. שאולזון פרוש ממשיך לשלם לך להשמיץ אץ עוצמה לישראל כדי לקושש עוד כמה קולות בפעם הבאה? אין ספק פרוש פוליטיקאי נבון עובד כבר על הבחירות הבאות. ורוצה לעשות צביטה בלב לחב"דניקים.

    יפה לפחות אתה נאמן עשרות שנים לבוסים שלך לבית פרוש. רק בשביל זה אני מצדיע לך.

    השבמחק
  4. חיים, למה אתה כותב את הקשקושים שלך בשם אחר? ואיך ג'מפל חרד"לי בדיוק?? (אגב, נדמה לי שהשם המדויק הוא ג'רמי גימפל)

    השבמחק
    תשובות
    1. במקרה הזה אני מצדיק את שאולזון. הוא הזהיר כל הזמן לפני הבחירות מהמפולת של גוש החרדי והדתי בגלל עוצמה לישראל אמסלם ואמנון יצחק הוא אמר שילכו 150 אלף קולות לפח. הוא ביקש מהם להסיר את הרשימה וניבא מה יקרה.

      זכותו המלאה של מר שאולזון להזכיר לציבור מה קרה ואיזה נזק גרמו. אני חשבתי ששאולזון לא צודק ועוצמה לישראל יעברו אבל מתברר ששועל פוליטי ותיק מכיר את העסק קצת יותר לעומק ושווה להקשיב לו.

      אני חושב שנגרם נזק עצום. הימין היה אמור לגמור עם 68 מנדטים וכל הפלגנויות והאדישות שזה הביא, אנחנו היום אוכלים אותה.

      מחק
  5. כותב נכבד, באמירתך שהגוש הדתי חרדי היה 33 חכים אתה מתעלם מהעובדה שהחרדים - הן האשכנזים והן הספרדים - לא רצו להקים גוש עם הבית היהודי (כל אחד מסיבותיו ההוא) ולכן, לפחות כמו שזה נראה עכשיו כל מה שהיה שונה הוא שהממשלה הייתה יותר גדולה אבל בלי חרדים. הרי ברור שגם אם לשס היו יותר חכים הם לא היו הולכים לגוש עם בית היהודי.
    אני לא אומר שלא חבל על הקולות שהתבזבזו אני רק אומר שהניתוח שלך של המציאות לא נותן לעובדות לבלבל אותו...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.