הינך תמיד לימדת את הגולשים שלך - תלמידך שאתה נגד אלימות ומאידך בעד מחנאות של פלגים פלגים כי על ידי זה אין אחד ששולט על הציבור וכל אחד יכול לבחור מה הוא רוצה.
אלא שלאחרונה אתה נתקפת באובססיה נגד דרעי. נכון שיש עליו ביקורת קשה מהעבר וההווה אבל כל יום כתבה נגד, כל שעה נגד, זה כבר מעיד שיש לך משהו נגדו יותר מחסידי גור.
בלי דרעי הציבור הספרדי יאכל את עצמו כמו שקרה עם אמנון יצחק ואמסלם. רק אדם כישרוני כמו דרעי יכול היה למנוע את כל זה.
לאמסלם היה נותן משרת רב שכונה באיזה חור בארץ ולאמנון יצחק היה נותן פינה חמה בקול ברמה ובכך למנוע מריבות.
אלי ישי הוא טוב להיות מנהיג בבית ספר ולא בכנסת - שם יש אכזריות ומי שחלש זה לא מקומו - לכן אלי ישי לא יכל למנוע את התיסכול של אמנון ואמסלם. אלא ישר יצא נגדם בחרב ובחנית.
אין מה לעשות לא כל אחד שירצה לשלוט יקבל הנהגה יש כללים ברורים בזה.
ולכן צריך לציבור הספרדי משהו חזק וכישרוני שיודע במי לטפל אפילו שזה גובל בקומבינות ושקרים.
לכן אם אתה יוצא נגד דרעי שיהיה בטעם וברמה לא כמו חולה שמורגש שיש לך משהו נגדו.

חיים שאולזון משיב:

טוב שאתה מודה שכוחו של דרעי הוא בקומבינות ושקרים. הבעיה היא, שדרעי חושב שהפוליטיקה של היום היא הפוליטיקה של לפני עשרים שנה וכאן טעותו. אז לא היה אינטרנט, לא היה פייסבוק ולא היה וואצאפ תגובות ראית רק בעיתון שם יכולת לחסום את הכל הציבור לא ידע 95 אחוז ממה שקורה באמת וכך עבד על הציבור. היום אי אפשר עוד, היום הכל גלוי ומיד, תופסים אותך בשקרים ולכן אין עוד טעם בלרמות, היום חייבים לעבוד עם באמת וככה לנצח

אני נגד שקרנים רמאים ונוכלים, אני בעד אנשי אמת גם אם הם לא הכי פופולריים, אני מעדיף את מי שיאמר לי את האמת גם אם היא כואבת מאשר מי שישקר אותי ויעבוד על הציבור למען אינטרסים אפלים