רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 ביוני 2013

לייזר שטרן הויזניצאי קורא לחבריו לבחור בדרך שלהם על כל הכרוך והמשתמע


9 תגובות:

  1. כמה שהוא מסכן,
    הוא בוכה כמו תינוק,
    ומרגיע את עצמו בשטטיות,
    לפני כ- 13 שנה נשלח לארה"ב,
    במקום לטיפול מיוחד, וד"ל...
    אדם,איש,יצור,שמפקיר 7 ילדים,
    ללא טיפת " ר ג ש " צריך אישפוז,

    השבמחק
  2. he is actually much better and more handsome looking as a chareidi!

    השבמחק
  3. קודם כל הוא אכן חתיך. מברוק!

    ב. לפי טעויות הכתיב, ניכר שהוא מרקע חסידי, וחבל שכך.

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל הוא אכן מ-כ-ו-ע-ר!!! גועל נפש.

      אבל זה עוד כלום לעומת התנהגותו המעוררת קבס... ככה 7 ילדים לנטוש? לזרוק אותם ולהשליך אותם מאחורי גבו, כי מה? מה קרה... ק-ש-ה לו... אוי מסכן... לילדים שלו לא קשה אלא הם פשוט אומללים!

      מחק
    2. מאוד מרחמת על ילדיו? אז תעזרי להם! ממש לא חכמה לעסוק בהטפות. את חושבת שילדיו אומללים? תדפקי אצל אשתו בדלת כל ערב שבת ותביאי עוגה, תציעי את עצמך כשמרטפית ללא תשלום, תעזרי להם עם שיעורי בית, תעזרי לאמא עם ניקיונות וקניות וכו'. סתם לרכל ולנוד בראשך לא יביא לאף אחד שום תועלת.

      מחק
    3. בס"ד,בתי למדה בסמינר לפני כמה שבועות את שירה של גב' ה. תראל על העלים שיצאו במחול כשהשתחררו מהעץ, ובטוחים שהם המאושרים בתבל, ורק הגזע העבות מניד ראשו בעצב, מחר תאסוף אותם מכונית האשפה.
      הוא נראה לי עבר ניתוח טבעת או שרוול, והורדה דרסטית כזו במשקל לא מתבצעת בפחות משנה, כך שהאדמו"ר הנוכחי כלל לא אשם לו, כפי שהוא מודה בעצמו, שהוא יותר מעשור לא שייך לויזניץ , עוד מהימים הטובים של בעל ה"ישועות משה" , אז בבקשה ממך, תכתוב התנצלות על כך שטענת שזו אשמת הדרך שהיום מקובלת. ודבר נוסף: מה קרה שאתה טוען שדרכו החינוכית של הרבי מגור טובה? מה אם כל ההטפות והמאמרים שלך עד היום? האם לא הגיע הזמן להבין שבכל קהילה, בעיקר גדולה ישנם שוליים שלא מסתדרים איתה והם האיסטרא בלגינא ואילנות סרק שקולם הולך, וחבל שהם נותני הטון.
      כדאי אולי לפני פרסום, לנסות להשיג את תגובת הצד שכנגד וכך תוכל לפרסם יותר באוביקטיביות את המחדלים או הדרוש תיקון, כראוי לימי בין המיצרים ולתורת ישראל.

      מחק
  4. כולי צער על יהודים חרדים שמרגישים חופש בפרישתם מן הדת. הלא תחושת החנק שחשים יהודים חרדים רבים איננה בשל הדת ומצוותיה אלא בשל השיטה החרדית שעושה הכל כדי לחנוק כל רוח וכשרון ורצון של בני הקהילה.

    השבמחק
  5. הוא אדם פרטי. נראה לי לא מתאים העיסוק בנושא. מה יש כאן חוץ ממציצנות ורכילות?

    השבמחק
  6. חיים איך אתה נותן במה לחוזר בשאלה אתה לא מתבייש
    הכל מותר ???????????????????

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.