רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 5 ביוני 2013

כל לילה הפגנות בבני ברק - הופכים את העיר לשם איזו מטרה ובמי הם מבקשים לפגוע

אומר לכם את האמת איני מבין את המפגינים. מילא אם היו מפגינים בתל אביב או ליד משרד הבטחון או לשכת הגיוס אפשר להבין, אבל להפוך את בני ברק במי הם פוגעים ולמי זה מפריע?

הסובלים הם חרדים לא חילונים, אלו יאמרו אדרבה תפגינו כל יום תהפכו את העיר תשברו את הראש אחד לשני, מה הועלנו מההפגנות האלו

עושה רושם שזה ענין לצעירים שמחפשים אקשן הם צריכים עם מה למלאות את הזמן הם רוצים שיהיה קצת שמח אז מפגינים. אין הסבר מדוע בלילה בבני ברק שיפריע למי מן החילונים

ואולי הכוונה להפגין נגד הרב שטיינמן?

אין זה פלא מדוע עצרו כמה מן המחבלים החשודים במהומות האלו

תגובה 1:

  1. כשעברתי שם ביום הראשון ראיתי מהומות. כמובן שהתנועה הפסיקה לזרום. לא יודע איך בדיוק סגרו את הרמזורים. מהתחלה חשבתי שמדובר בתאונה עם אמבולנסים מכבי אש משטרה.. שאלתי הראשון שפגשתי מה קרה. הוא משך בכתפיים כלא יודע.
    המשכתי לשני מה קרה? שוב ענה לי לא יודע.
    המשכתי לשלישי מה קרה? ענה לי, המשטרה תפסה גנב. ולא ידע יותר פרטים. אבל סקרנותי גברה.
    שאלתי עוד מישהו מה קרה? ענה לי מישהו רצה להדליק שריפה ובחורים תפסו אותו מבעוד מועד..
    עד שמישהו אמר לי. אני חושב שעושים פה הפגנה. "אתה בעד?" מיד שאל.. שאלתיו הפגנה על מה? הוא לא ידע לענות לי.. מישהו אחר אמר לי שמדובר ב10 פרנקים מישיבת חיים עוזר שבאו להפגין..

    עשן ללא אש!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.