רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 ביוני 2013

האדמו"ר מרחמסטריווקא לא חתם על הקריאה ללכת להפגנה הוא לא היה שם לא רצה ללכת

לכ' ר' חיים הי"ו

קודם כל אני מאוד נהנה מהבלוג ותשאות חן חן. 
אגש תיכף לענין אני חסיד ראחמיסטריווקא, וזה מאוד הפריע לי שכ"ק אדמו"ר שליט"א חתם על הקול קורא על ה"עצרת" ביום ראשון. כידוע לכל שאף שמרן אד"ש לא מדבר אף פעם על אף יהודי. אבל איך לשים את זה בעדינות ה"שיטה הקדושה" הוא מאד לא אוהב (על אף שאף פעם לא אמר את זה בפירוש). זאת אומר לך בוודאות שבשב"ק שעבר לא היה אף פתק בביה"מ ולש שמעת אף אחד שהיה מדבר על זה. בקיצור אני שאלתי כמה מקורבים מה הפשט בחתימה וכולם אמרו לי שזה הכל הבן שלו נחום. היום בלילה שמעתי מחבר שראה אותו ואמר לו שכל השבוע איפא שהלך שמע שהוא אשם שהרבי חתם, אז הוא אמר לו גם אני שמעתי את זה כל השבוע. בקיצור זה בוודאי שמרן שליט"א לא ידע על מה חתם וכנראה שזה אכן היה הבן שלו.
תודה רבה
חסיד ראחמיסטירווקא כואב

3 תגובות:

  1. Rachmistrivka chosid!
    from your post its obvious that your a youngster, so let ne fill in your rebbe is known as a real soina from satmar, sanz, eida, and anything connected to kanoes! and he did talk openly in the beginning when he became rebbe! but he was warned by many Hungarian supporters, either you stop talking or we leave! obviously money talks! btw I forgot to mention his hatered to breslov, he's a feina yid, but his short-mindness is really very tipshesdig!

    השבמחק
  2. קודם כל אני לא youngster בוודאי שאני יכול ליהיות אבא שלך אולי אפילו סבא שלך. אמנם אני חסיד ראחמיסטריווקא פעיל רק בשנים אחרונות אבל גר אני בבורו פארק כמו ארבע עשורים ותמיד נכנסתי לראחמיסטריווקא בזמנים שונים, וחס ושלום לדבר כך על כ"ק מר"ש. כל הסיבה שאני קרוב לחצר הזה על אף שאיני בא ממשפחה חסידית זה בשביל ההערכה של מר"ש לכל יהודי ויהודי- הזהר בגחלתן

    השבמחק
  3. I'm a rachmestrivka to he is a holy man never spoke on any jew in his life he is not a satmera and dosent have to be and one more thing he never did anything for money he is what he is

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.