רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 ביוני 2013

המסרחיסטים שכחו למה הם בארץ

שאולזון. תודה שהעלת את הכותרת "צביעותם של הקנאים מתגלה כל ר"ח"
לא האמנתי שבתוך יום זה כבר יעלה.
שאולזון אני מאד חולק עליך ביחס לרבנים מצידך. אך מאידך אין ספק שאתה בגדר בריה חדשה - הרבה מפחדים מימך. כי אתה דוגרי.
אבל תמהתי מדוע לא העלת את הכותרת "המסריחיסטים שכחו למה הם בארץ" האם כאן אתה מפחד לדבר נגדם??
בגלל שהרבי היה נגד פינוי יישובים?
הרי מה שאמת אמת. זה לא מתאים לך לא להעלות את זה.
שישיכחו המסריחיסטים שנתפלל עליהם להצלתם מהתנתקות הבאה. הם שכחו למה הם בארץ.
בבקשה תעלה את הכתבה שכתבתי - ובידך לשנותה אבל אל תברח מהאמת.
חיים שאולזון משיב:
מעולם לא קיבלתי רשימה בנושא וזו הסיבה שלא עלתה, כל מי שמדבר לענין זכותו להביע את דעתו ואדרבה שיתווכחו, אני מעלה הרבה נושאים שהם נגד דעתי ונגדי, דרכי בחיים הוא להתמודד עם המציאות והאמת, מי שרוצה לברוח מהם חי בשקר, דרך התורה היא לברר וללבן כל נושא גם אם רבותיי סבורים אחרת,

אני לא חייב לקבל את דעתו, אבל אני מכבד כל דעה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.