רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 ביוני 2013

הירושה, הדוחו"ת, והאפוטרופוס הכללי - והאם הוא החליט על צוויי עיכוב יציאה מן הארץ?

מכיון שהנושא כבר בחוץ ואין עוד טעם שהדברים יעברו מפה לפה עם פירושים מעוותים, אז אעשה כאן קצת סדר לדברים

מדובר בהסתבכות משפטית שנוצרה ב'דין תורה' שהתנהל בירושלים, כאשר התובע תבע מן העורך דין הממונה על הירושה דוחו"ת, על פי החוק הוא חייב כל תקופה להוציא דו"ח על מה שקורה עם הכסף, ומאחר ולתובע יש רבע הוא ביקש דוחו"ת אבל עורך הדין לא השיב, ככה שלש פעמים, ולכן הודיע עורך הדין של התובע כי אם עורך הדין של הנתבע לא משיב הוא פונה לאפוטרופוס הכללי ויתבע ממנו את הדוחו"ת מאחר ועל פי החוק האפוטרופוס הכללי צריך לקבל אותם

ואכן התובע פנה לאפוטרופוס הכללי ושם כלל לא מיהרו עד לפני חודש לטפל בבקשה הזו, אבל עכשיו מישהו נזכר ושלח לעורך הדין של הנתבע בקשה להציג דוחו"ת, וכך למדו בינתיים כי הממונה על הירושה העלים מהאפוטרופוס הכללי במשך של עשרים שנה כי הוא מטפל בירושה. הוא מונה ב1992 ורק ב-2012 הוא הודיע כי הוא הממונה על הירושה, ובכל השנים לא דיווח ולא הגיש דוחו"ת על מה שקורה עם הירושה הזו

האפוטרופוס הכללי תבע דוחו"ת ולא קיבל, פנה האפוטרופוס ליועץ המשפטי לממשלה בתלונה והוא פנה לבית הדין, וציוה מיידית להטיל קנס כבד על הנתבע על שלא המציא דוחו"ת ונתנו לו 21 יום להגיש את הדוחו"ת לאפוטרופוס הכללי, אם אלו לא יגיעו עד אז תפתח פרקליטות המדינה בהליכים פליליים

מי שישב ראש בהרכב בית הדין הרב יהודה רבינוביץ כששמע כי מדובר כאן בעסק של פלילים הוא הודיע כי הוא מתפטר מהתיק הזה הוא לא רוצה לקחת בו חלק, הוא שימש בכל השנים חותמת גומי ולא מחפש צרות. תפס את התיק הרב אליעזרוב שפסק כי חייבים להמציא דוחו"ת

וכאן נקלע עורך הדין למצב קשה, הוא לא יכול לדווח, מפני שאז יהיו כאן צרות גדולות לקליינטים שלו, ולכן הוא זרק את זה מעצמו בטענה כי זה לא אשמתו שלא הגישו דוחו"ת, הקליינטים שלו לא רצו את הדוחו"ת ואת הדיווח לאפוטרופוס. לעומת זאת הקליינטים טוענים כי האשמה היא של העורך דין הוא זה שעשה כאן את הפשלה הגדולה

אתמול בלילה התכנסו בירושלים כל הנוגעים בדבר מצד הנתבעים ולאחר שעה של דיון יחד עם עורך הדין לא ברור מה סוכם ביניהם, אבל מה שאנו כן יודעים כי התובע קיבל פתאום היום כסף, דבר שהופסק לפני הרבה זמן

כאן צריך להבהיר כי העורך דין החדש שתפס את התיק צעק כל הזמן שיסתדרו עם התובע אחרת יהיה כאן צרות גדולות, ותופתעו, היום היו דיבורים על צווי עיכוב יציאה מן הארץ לתובע ולנתבעים עד אשר תסתיים החקירה הזו אצל האפוטרופוס הכללי וכל הנוגעים בדבר, עברו כאן על החוק לא הגישו דוחו"ת, ובדוחו"ת עצמם עלולים להיות כאן פצצות, מפני שעד היום העלימו כל פרט ממה שנעשה ועתה ייאלצו לפרט וזה לא לטובת הצד הנתבע

כל המסמכים הקשורים בנושא נמצאים אצלי, כשיהיו התפתחויות נדווח

16 תגובות:

  1. המס' זהות לפי אגרון של "בונם אלתר" ואידך זיל גמור

    השבמחק
  2. עד עכשיו לא האמנתי לכל הסיפור, הייתי בטוח במדובר בדמיונות, אך כעת שראיתי את המסמך ראשי היה סחרחר עלי ואמרתי לא יתכן בשום אופן, ביקשתי מאחד ממשפחתי שיש לו קרוב משפחה שעובדת במשרד הנ"ל, ולדאבוני קיבלתי אישור המאמת את המסמך, והוסיפו שזה רק קצה חוט, הולך להיפתח כאן תיבת פנדורה, ה' ירחם !!!!

    אולי לו לדור שכך עלתה בימיו.

    מנהיג בישראל או קופת השרצים שמסביבו יוכלים לעשות מצוואת אביו זי"ע פלסטר, אפילו קל שבקלים מקפיד לקיים כבוד אב ובפרט שזו הייתה משאלתו האחרונה, וזה בין אדם לחבירו, ומה עם ובין אדם למקום, ירחם ה', אוי ואבוי אוי ואבוי!!!.

    כולנו צריכים לחזור בתשובה ולהיות באחדות בלי שום התחשבנויות וחשבונות, כפי בקשתו במכתב האחרון של האדמו"ר הפני מנחם זי"ע.

    אולי יחוס אולי ירחם...

    השבמחק
  3. אני בהלם גמור, הנני מבקש סליחה ומחילה ממורינו הגה"ח ר"נ שליט"א על שחשדתי בכשרים.
    אני מקבל על עצמי מהיום והילך לא להאמין משום אחד שום דבר עד שיתברר בבירור גמור.
    וגם אז לשמור על שתיקה.
    א'מ' בן ש'

    השבמחק
  4. זה לא רבי ולא חסידות, זה טינופת מסריחה ומקוה שיגלו אותו ג"כ במהרה למרוקו.

    השבמחק
  5. וכדרך שהיו פעם אומרים זקני התימנים: גוללאם ג'אננאבים..

    השבמחק
  6. פתאום כולם דואגים לנחמיה מנדל שהם לא מכירים בכלל. הכל מתוך שנאה. אולי יש עוד צד למטבע?
    בכלל כבר כתבתי בטוקבק סמוך אי אפשר לשפוט רבי במדדים רגילים זה גבוה מהשגתינו "לא מחשבותי מחשבותיכם"

    השבמחק
    תשובות
    1. איך נראה לך שהגיבו חסידי שבתי צבי על טענות שהועלו בהקשר לאדמו"רם

      מחק
    2. וואוו אתה כותב ברלנדית.. 'לא מחשבותי מחשבותיכם..'
      וכבר אמרו למה נאמר על גניבת ממון בלשון לא תנגנובו ולא כמו בגונב נפשות 'לא תגנוב'.. כי בגניבת ממון שטופים גם יהודים נאים שראוי לפנות אליהם בלשון רבים של כבוד, אז אומרים להם: כבוד האדמו"רים כבוד הרייסיסיבע לא תגנובו-איר זאלט נישט גנבב'ענען..

      אבל הלוואי שהיו מסתפקים בגניבת הממון אוכלים למעדנים ומתפנקים במרחצאות וגבעות עולם, כי אני לבי על הנפשות שאלה גונבים מילדות באלפיהם, מונעים מהם תורה חכמה ודרך ארץ וממלאים ראשיהם בקש וגבבא ככל המתבקש לפרנצ'אותיהם ועבדים מטומטמים לרוץ אחר מרכבותיהם. הוי ריבונו של עולם עד מתי 'צדיקים' אלה יעלוזו.

      מחק
    3. כלל חסידי גור חוץ מהצעירים ביותר מכירים אותו טוב מאוד, כן, אנחנו דואגים ונדאג לרבי נחמיה שליט"א,

      מה נעשה שהוא נחבא אל הכלים וספון רוב היממה בלימוד התורה בספרייתו הגדולה.
      ושאר זמנו מביא מזור ומרפא וממון רב לחולים שונים שחייבים לו את חייהם.

      הוא בעל כשרון עצום ת"ח וידען מופלג, ואינו מוכן בשום פנים כמו זקינו להראות משהו החוצה, אפילו לדרוש דרשות וכדומה, שדרך אגב יש לו כשרון רטורי אדיר, ואינו רוצה להשתמש בו מטעם הכמוס עמו.

      אנחנו כן יודעים את האמת את אהבתו הגדולה אליו ושהיה בבת עינו של סבו אדמו"ר הלב שמחה זי"ע שלא זז מחבבו, וכתב עליו גדולות ונצורות, וראה בו כלי מוכן לכל השלימות.

      אנחנו לא נוותר על שערה אחת משערת ראשו, נעמוד לימינו במסירות נפש, ונעשה את רצונו של האי קדוש וטהור מרן הלב שמחה זצוק"ל.

      מחק
    4. שמעתי ממקור מוסמך שרק לאחרונה התגלה מאות מכתבים שעין לא שזבתם שכתב לחתנו הרה"ח ר' מאיר ז"ל, ויש שם אוצרות גם מהבית ישראל הפני מנחם אד"ש ועוד ועוד.

      וכן אלפי מכתבים שכתבו לו אנ"ש במשך עשרות בשנים.

      וכן סיפר לי כי ראה צילום של כמה מכתבים מהלב שמחה זי"ע עם לשונות מופלגים וההערצה גדולה ביותר, וכן ניתוח והערכה של כל דיבור צעד ושעל של נכדו ר' נחמיה שליט"א, וכן מביא כמה ד"ת ממנו שאמר בהיותו ילד, והדברים מרפסין איגרא.

      אני מאוד מקווה שכל המכתבים של רבותינו הקדושים שיש בהם איזה שהוא השפעה של מוסר ויר"ש או ד"ת יצאו לאור ויפיצו אור גדול.

      מחק
  7. גור אין דבר שאנחנו קשורים אליו ואין בו צרות!!!

    השבמחק
  8. כל הכסף שייך לרבי מגור. הרבי מגור קדוש ישראל הוא! הרבי מגור שדי הוא! מי זה נחמיה שיתקוטט עם הוד קדושתו של הרבי מגור? אם הרבי מגור אמר שזה שלו אז זה שלו! הכל שלו! הכל רק לו!! מיהם החגבים המעיזים פניהם בהדר קדושתו ומנסים לגנוב את כספו של הרבי מגור?

    השבמחק
    תשובות
    1. הכל שלו גם התורה שלו ועשרת הדיברות שלו, ועושה בהם כרצונו, רחמנא ליצלן!!!!

      מחק
    2. נכון מאוד. הכל שלו גם התורה שלו ועשרת הדיברות שלו, ועושה בהם כרצונו. הוא הרבי הקדוש מגור, לו הארץ ומלואה. כאוות נפשו יעשה, ואנחנו נרכין ראשנו בענווה ונאמר אמן.

      מחק
  9. חסידי גור היקרים!

    עורו משנתכם, מנהיגכם משחית את מידות בניכם ומורידם לבאר שחת, ומורה להם דרך איך בן קם על אביו, ואפילו צוואת אביו שווה בעיניו כקליפת השום.

    תעמדו רחוק רחוק ותצפו לגאולה שלימה במהרה.

    השבמחק
  10. שומו שמים!!!

    בעוד יומיים בז' תמוז היראצייט ה-21 של מרן הלב שמחה זי"ע ועי"א.

    21 שנים ועוד לא קיימו עוד את דברי המת, שכ"כ הרבה יגיעה השקיע בצוואתו שיהיה ע"פ דין וע"פ חוקי מדינת ישראל.

    מספיק סבל וצרות היו לו בחייו, למה לא נותנים מנוחה עד עצם היום הזה ??????? גיוואלד!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.