רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 ביוני 2013

זעזוע אצל המשיחיסטים ראש ישיבת 'צפת' הרב וילשנסקי היה בג' תמוז ב'אהל'

מאת חב"דניק

לאור ניסיונות של גורמים שונים להפוך את הרב יוסף יצחק וילישאנסקי למשיחיסט קיצוני הננו לפרסם תמונה שהרב וילישאנסקי עצמו מגיע ל'אהל' בקווינס ומתפלל שם.

התמונה צולמה בג' תמוז תש"ע. והרב וילישאנסקי מתנער כידוע מכל הקיצוניות כולל מחלוקת הדולרים וכו'

9 תגובות:

  1. זאת הבעיה, שהוא יודע את האמת אבל מחנך לאנרכיזם.

    השבמחק
  2. זה לא אתה שאמרת שהוא משווה את הרבי לאלוקים?!?!?!?

    השבמחק
  3. הם לפי דעתי-כמו שאומר הרב דרוקמן,עלו על עץ מדי גבוה מיד לאחר ההסתלקות כשכולם היו במבוכה ובבלבול,ניסו לפתור את השאלות שהתעוררו בתשובות מאולצות ומגוכחות שעוררו שאלות קשות יותר וקשה להם להודות שהם טעו...בסה"כ יש לרחם עליהם ולנסות להחזירם למוטב...

    השבמחק
  4. זאת איננה תמונה מג' תמוז, וכל מי שהיה באוהל בג' תמוז בעשר שנים האחרונות יכול לראות זאת, בג תמוז יש שם סככות ורקע שונה, אנשי ועד מסדר ושוטרים עומדים בכניסה, ועוד.

    זו ככל הנראה תמונה מערב ראש השנה, שאז הולכים כל גדולי המשיחיסטים, כהמשך למנהג מחיי הרבי לעלות בערב ר"ה על ציונו של הרבי הריי"צ.

    המשיחיסטים נוהגים לעשות הסעות לבחורים הצעירים שבאים לתשרי לאוהל, ומדריכים אותם כל העת "ללכת רק ימינה, לא להסתכל שמאלה!" (הקבר של הרבי הריי"צ הוא בצידו הימני של האוהל).

    השבמחק
    תשובות
    1. התמונה מג' תמוז תש"ע לפני 3 שנים. חד וחלק

      השאלה למה כעת דאג הרב וילישאנסקי לפרסם את התמונה? האם זה יעזור לאסיפה באגו"ח ביום ראשון? כנראה שכן.

      מחק
  5. לקראת כנס אגו"ח הרב וילשנסקי מנסה להוכיח שגם הוא הולך לאוהל? זה הכוונה בפוסט המתוחכם הזה? לייח"צנים הפתרונים. כנראה מתבשלת עיסקה

    השבמחק
  6. לחיים שאולזון

    רוב המשיחיסטים הולכים לאהל

    השבמחק
  7. מה הקשר של משיחיסט נגד האהל המצאה של אנשים תמהוניים ומפגרים שרק מתדרדרים לשאול תחתית בגלל שהם נגד האהל ה' ישמור. הוראה מפורשת של הרבי ללכת לאהל וזה לא סותר שהרבי יתגלה כמשיח.

    כל מי שלא הולך לאהל הופך את המשיחיסטים לחבורת מטומטמים ובשכל עושה וילישאנסקי שהולך ודואג שיצלמו אותו. כל הכבוד לו.

    הרב ולישאנסקי תפוס מנהיגות ותשלח את כל הישיבה שלך עם כיפות יחי לאהל ושיכריזו שם יחי אל תחנך בחורים בשקרים ובהבלים. אחרת כל החינוך החסידי ילך לאיבוד.

    השבמחק
  8. if you look in the background, you can see the wood board blocking people from coming from the other side, also, i saw wili this year.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.