רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 ביוני 2013

ממי מתרגשים בבעלזא - לאיזו דיוטה נפלו

כבוד הרב חיים שאולזון

בראשית דברים מקנא אני בעולם הבא שלך, אתה מהנה אלפי יהודים יום יום, עונג שכזה לא היה בהיסטוריה, אתה מושיען של ישראל, בזכותך אין צורך עוד לפחד מאנשי דמים ומרמה, יתן לך ה' כח ותאריך ימים בעבודתך שהיא עבודת קודש

מרחשי ליבי אני כותב, כואב לי לראות את בעלזא מושפלת עד שאול תחתיה, לא המכנובקערס ולא הסאטמארער או אחרים הם המהרסייך ומחריבייך אלא ראשי בעלזא

תבין איזה הדיוטים הבעלזערס. בעלזא הייתה חסידות חזקה בכל גליציה כולם אמרו את השם 'בעלזא' ביראה וכבוד, והיום הם יוצאים מהכלים שנכד של ר' אהרל'ה רוט שנזרק מכל המדרגות מפני שרק לצעוק אמן יהא שמיה רבה ולדבר על קדושת היסוד ידע, ופתח חבורה ומזה נהפך למין חסידות שאין לה מסורת ואין מנהגים ואין שום יסוד על מה נבנה החצר רק על קנאות וצעקות

וכשהנכד שלו מגיע לבעלזא זה עושה להם את היום?  גדולי תלמידי הבעש״ט נסעו לבעלזא כל השנים, מהרבי השר שלום עד הרבי ז״ל. נסעו בהכנעה ביראה ופחד, וכשאיזה קאהן מגיע עושים מזה עסק

בושה תכסה פנים

7 תגובות:

  1. לא יעזור לך שום דבר אחרי השואה הכול עבר לסאטמער והם היום כמו שבעלזא היה לפני השואה

    השבמחק
  2. לכבוד הרב חיים שאולזון שליט"א

    די לכנופיית האינטרנט המכניבקאית המשמיצנית
    שלה מיליוני ניקים וטוקבקיסטים בשמות בדויים
    ופותחים אשכולות קנאה ושנאה וטירוף
    נמאסתם טמאים
    מדובר בכמה בודדים שמפעילים את הכנופייה

    השבמחק
    תשובות
    1. הבעלזערס הם פרעסערס ואוכלים לנו את כל הצולנט בכל המסעדות בלילי שישי.. וכן בכל מקום שהרבי המשועמם מבולגריא מוזמן הוא נוסע ואם לא פחות מ2 אוטובוסים של בריוני הנאצים המכים ביהודים תמימים שכל חטאם שעמדו 5 מטר מהבולגריא רוב.. ואני איש נוטרלי ולא קשור לבעלז לחיים יש את הip שלי מתגובות בכתבות ויכול להעיד שאני כותב כל דבר שמפריע לי.. מוכיחים אותכם בולגריא שטינקערס קבלו באהבה!! כי אם לא- תקבלו ביקורת בצורה הקשה וביתר שאת..

      מחק
    2. יש לך בעיה עם זה? אל תעמוד ב5 מטר הקרובים אליו ואל תטמא את ד' אמותיו

      מחק
    3. אתה עם הישך בעיה אתה שייך לנאציזם שבבעלז ששוחטים מכל הבא ליד.. עושי מעשי זימרי ומבקשים שכר כפינחס.. פוייי טו טו טו עלייך.. גיי טרענען

      מחק
  3. נאמר שבעלה של חנה שורא הוא לא בדיוק פצצת אינטליגנציה אבל יש לו עדר לא מבוטל.. ולאחרונה גיליתי שחבל לקרוא את מה שכותבים על בעלז המתנגדים והמשכילים עדיף לקרוא בספרי תהלות הצדיקים הפנימיים ואם נחונת בחוש ביקורת והכשרון לקרוא בין השורות תגלה שבעברה של בעלז יש הרבה תמיהות. והפרסטיז'ה של החצר לא היית תמיד בנויה על עליונות רוחנית של ממש אלא יונקת מהראו מי בא ומי התבטל. וכמובן מי שנשאר אדיש טואטא כרבנון שולי וגם נרדף באכזריות שטנית, ורב שדחף עמם בעגלה היה לאחד ממאורות האומה, ואפשר לתאר שלא חסרו בקבם אישים דגולים כרבי שמיל יאנקל דנן ודי בזה.

    השבמחק
  4. אני לא יודע מי הם הכותבים כאן ומה שייכותם לבעלזא
    דבר אחד אני יודע שבעלזא עדיין באותה מעמד שהיתה לפני המלחמה, וגם כיום כשהם שמחים שבא אליהם האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליט"א, זה לא שהוא עושה להם את היום
    אלא הכל בגלל שהאדמו"ר מבעלזא שליט"א הוא אוהב שלום ורודף שלום, ושנים ע"ג שנים מבקש שכל היהדות החרדית תתאחד למען המטרות הנעלות והגזירות הקשות המוטלות מדי יום ביומו על הציבור החרדי ללא שייכות לאיזה חוג או עדה הוא משתייך, וכל דבר שמקרב את האחדות משמח את חסידי בעלזא לראות שתפלתו בקשתו ורצונו של רבם מתקיים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.