רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביוני 2013

חסידי חב"ד הוכיחו כי הם יכולים!!

מאת שמש ירח

באסיפת אגודת חסידי חב"ד שהתקיימה אתמול הוכרע ברוב גדול כי אהרונוב ימשיך לנהל את העמותה ברוב של תשע חברים ומתנגד אחד. כיצד אירע שאסיפה שהייתה אמורה להיות כ"כ נפיצה הסתיימה בשקט ובהסכמה?
האחראים לכך הם מצד רבני חב"ד הגרמ"ש אשכנזי מד"א דכפר חב"ד, והרב יוסף העכט רב העיר אילת, ומצד העסקנים ר' יאמי ליפשיץ יו"ר ועד כפ"ח
במהלך השבוע שקדם לאסיפה התנהלו דיונים קדחתניים אותם הוביל העסקן יאמי ליפשיץ שלכל אורך הדרך נשאר עם קשרים לשני הכיוונים ויחד עם הרב אשכנזי שלא היה שותף למהלך הכתרת אהרונוב לפני תשע שנים וגם הוא שמר על קשר עם שני הצדדים הגיעו להסכמה: הצד של המשיחיסטים יתמוך במינוי אהרונוב ואנשיו להנהלת העמותה ובתמורה: חברי בית הדין מסכימים כי הסמכות על כל עניני אגו"ח תהיה בידיהם של שלושת חברי בית הדין הרבנים אשכנזי העכט וגורארי הסמכות על עניני אגו"ח מטעם ביה"ד, וכן ימונו חברים נוספים ע"מ שמצבת החברים בעמותה תהיה מאוזנת לכל הצדדים עד לר"ח אלול בעז"ה.
בהתאם לכך התייצבו החברים המתנגדים לאהרונוב והצביעו בעד!! ההחלטה למנות את הוועד מטעמו ועמדו בחלקם בהסכם וכעת ימולא חלק הצד השני בהסכם וחסידי חב"ד החיכו כי הם מסוגלים לחיות באחדות!
כמובן שהפשרה הצליחה רק ע"י הסכמת החברים מכל הצדדים ובהסכמת בי"ד רבני חב"ד, כולנו תפילה שתהא זו יציאה לדרך חדשה עבור כלל חסידי חב"ד

3 תגובות:

  1. אם היה הסכם כזה או לא היה איני יודע, אבל מה שוודאי הוא שגם אם היה הסכם כזה הרי שהצד של משיחיסטים-וילשנסקי-טרור לא עמדו בו. לפי מה שפורסם הם לא תמכו במינויים אלא נמנעו.

    הלזה ייקרא הסכם?

    (מזכיר קצת את ההסכמים עם אבו-מאזן והערבים)

    השבמחק
  2. זו הייתה המטרה של אלו שהפיצו את ההודעה השיקרית הזו
    תבדוק מה היה בפועל בהצבעה.
    מתנגד אחד
    נמנע אחד!

    השבמחק
  3. תפסיקו לפמפם את השכל שהייתה פשרה. לאהרונוב היו 6 מוצקים בעדו. דוד אבא זלמנוב הודיע שהוא לא יגיע, גרייזמן חשש להצביע נגד פן יעיפו אותו 'מספר תורה לילדי ישראל'. והיתר, לא רצו להשאר עם פגע הרע יוסל' בלוי (מה ל.י. ב. במוסדתינו).לית מאן דפליג שלו היו להם 7 חברים נגד, היו מצביעים ביחד עם עם יוסל' בלוי נגד רבני חב"ד.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.