רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 ביוני 2013

אשתו של פיזם (און בן פלת) הצילתו

הסיפור הזה הזכיר לי את הסיפור עם און בן פלס שאשתו הצילתו, זה קורה היום גם להרב פיזם מן המשחיסטים, והנה תקראו מה ששלח לי חב"דניק

הרבנית פיזם הרבנית רחל חושפת את הטלפון של זמרוני לרב פיזם ביום שישי בו התחנן אליו להגיע לכנס בת ים. למרות שהרב יגאל פיזם נחשב לקיצוני מהמשיחיסטים הוא החליט להחרים הפעם את הכנס של זמרוני.

> ב"ה
> יגאל היה בדרכו  למקוה :
> ואני  הרמתי :
> קול  עמום  בקש את  הרב ושאלתי מי זה  ? :
> ומיד נתק !
>  לאחר מספר דקות  שוב  ויגאל  הרים  את הטלפון  והיה הקול  העמום  ידידך
> זימרוני .שאל  האם  הרב יגיע ליום  ג' בערב :
> ליגאל באותו ערב שיעור גברים עמוס מאוד  בקהל גדול  מאוד שמגיע אליו  ב"ה
> ואמר שלא  .
> זה יפריע  את  הסדר  ויפגע  לו  בכל  הפעילות  המתוכננת  כאן .ושוב זימרוני
> לחץ  וכדי  להורידו  אמר לו  יגאל  תתקשר  ביום  ראשון .אני  חושבת  עם  כל
> הכבוד שזה  מספיק !
> אני  אינני מוכנה :
> כי  יעשו "שימוש"  מיותר ביגאל  ובכוחותיו ב"ה .
> יש לי  דעתי  על  כל חב"ד  .
> ברוך  השם  יפעלו ויצמחו .
> גם  אם  יקח  50-70 שנה .אין  לנו  יותר מה  לעשות  .כבר  פעלנו  ופועלים
> מכל כוחותינו  ב"ה .
> כאשר  מדובר  בשוד כלכלי  :
> של  כוחות  רוחניים  הכל בסדר  גמור !
> אבל  כאשר  מדובר  בעוני פיזי  נעלמים  דום  .
> כל  אחד דואג לביתו  .
> ברוך  השם  .
> ועלי  מוטלת הדאגה לבעלי  היקר  באדם הרב יגאל  פיזם  שליט"א ואני  לא  מוכנה

> לשטויות של  זימרוני  .
> הבנתי  את  חוקי  המשחק  האכזריים  של  הגו'נגל  המתקרא  חב"ד .תודה רבה אבל
> "לא  משחקים" באותו מגרש .
> אני  מאחלת  :
> ה צ ג ה יפה  בחב"ד אינפו !
> אני מאחלת :
> הצגה יפה בבית  משיח על  עמודי  כרומו  מבהיקים  !
> שבת  שלום  רחל
>
>

5 תגובות:

  1. רחמנות על הרב פיזם.

    שליח של הרבי שגידל ילדים יראי שמים, משפחה לתפארת, קיבל פתאום כזאת מפלצת שלא נותנת לו לזוז.

    השבמחק
  2. הרב פיזם הינו אדם אינטלגנטי תלמיד חכם ואיש לבבי ופתוח. הקים קהילה לתפארת ומנהיגה עשרות שנים. איש חינוך ותיק ונערץ על רבים וטובים. כל אשמתו היא שאינו פשרן ולא צבוע. הוא אומר מה שהוא חושב ובמה שהוא מאמין. והוא מאמין לרבי ולתורתו. גם בלי קשר לאשתו הוא הפסיק את הקשר עם זימרוני ברגע שהנל סירב לקבל מרות רבנית. ההתנהגות הקיצונית והלא הלכתית הצורמת של זימרוני הביאתו למסקנה שאינו יכול לשתף עמו פעולה ולכן התרחק ממנו ומדומיו. זו נקודת זכות חשובה המוכיחה על היותו איש אמת. יש הסוברים כי שיטת המשיחיסטים אינה ראויה בהיבטים שונים אך דווקא אדם מתוכם שהרבה משפחות בעלי תשובה חסידים ואנשי מעשה חייבים לו את כל יהדותם. ראוי הוא לשבח ולהערכה גם חשיטת אלו שאינם מסכימים עמו.

    השבמחק
  3. פיזם משוגע. אשתו "נורמלית" לידו. וה' ירחם עליו ועל משפחתו.

    השבמחק
    תשובות
    1. מי שכתב "פיזם משוגע. אשתו "נורמלית" לידו. וה' ירחם עליו ועל משפחתו". ה' ירחם עליו ואולי גם על משפחתו. אני לא מבין מאיפה מגיע השנאה והרוע הזה. (אני מתאפק לא לדון אותו לחובה)

      מחק
    2. מוטב שאשתוק

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.