רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 ביוני 2013

מנדל ווכטר צא טמא - קנאים מפגינים נגד חב"ד בבית שמש

איזו שנאה נגד חב"ד לא להאמין, הקנאים מצאו להם קרבן חדש חב"ד בבית שמש, יוצא להם העיניים מההצלחה אז הם מפגינים מבקשים לגרש את חב"ד משם

7 תגובות:

  1. נביילעס, אבל אין לי שום עסק איתם כל עוד הם מתנענעים כלולבים ומיבבים את כאבי בטנם, אך ברגע שהם הופכים אלימים יותר ראוי לעמת אותם עם המחנכים המתאימים.

    השבמחק
  2. חייבים לשמור את עירנו טהורה ולסלק מסיונרים של כתות של גויים מן האזור.כל הכבוד למגיני היהדות הנאמנה שבעטו במסיונר הזה. צא טמא!

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי לה לעיר שרפוסי שכל שכמותך צודיק שמעריל שומרים על 'טהרתה'. ואגב: מי נגלה אליך בחלומך לבשר לך שנבחרת למגן היהדות הנאמנה?! זה היה אדם או שין דלית? זכר או נקבה?
      ואיך שלא יהיה אתה וחבריך המקוננים זקוקים לריפוי בעיסוק!

      מחק
  3. Nebach, that is what happens when you have a 95% unemployment rate, of freeloaders & shnorrers. These people are those that brought Lapid to power.
    Get jobs & you won't have time for this nonsense, or at least sit & learn.

    השבמחק
  4. reb chaim
    what hatzlocho did wechter have in his life? look at his own children vs"l

    השבמחק
  5. קבוצת מפגרים, רמת קדם גן, מה הם לא מתביישים בפיגור הילדותי הזה? מאיפה הם מקריצים תמיד את הקולות המחניקים מצחוק האלו, עם הגיוואלד האומלל והמצחיק הזה, כמה כואב לנו יהודים חרדים שהם תמיד מוצגים לראווה בתקשורת כביכול אלו הם כולנו אלו כל חיינו וזו רמתינו, דבילים צאו לנו מוורידינו- התנענעו את ניענועכם הדפוק מחוץ למקומתינו- זעקו בקול עורב וזרזיר וחולה נפש לא לעינינו- הרימו קולכם המעיד על שפיותכם קול מרוסק מתוך הריסות מוחכם בגודל ציפור גם לא ---ג-י-ו-א-ל-דדדד.....חחחחח

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.