רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 11 ביוני 2013

הזיוף המחבלי שינו את נוסח המכתב והוסיפו את חתימת שמעון גליק

למטה תמצאו את המכתב המקורי העליון למעלה הוא הזיוף, המחבלים כשראו כי ראשי ישיבת לייקוואוד נגד שיילכו הבחורים להפגנה, הם זייפו מכתב כתבו בנוסח שיזיק, ועל כולם ראשון החותמים הוא הנגיד שמעון גליק ואחריו ארבעת ראשי הישיבות להוכיח כי הם עושים מה שהוא אומר ורוצה ולא מה שהם רוצים

זה דרכם של המחבלים בכל, להונות לזייף ולספר אחר כך שכך היה. אני מביא כאן את שני המכתבים על מנת שתראו איך זה עובד

4 תגובות:

  1. אני קורא את הכתבות שלך בקביעות, ואפשר לומר שעל רוב הכתבות במקום לחתום למטה חיים שאולזון אפשר לחתום "שמעון גליק".

    זה צועק שזה ממומן אף אחד לא חושב ששאולזון הפך מלהיות חסיד חבד נהיה חסיד של המאפיונרים של חזון איש 5.

    הרב שטיינמן יהודי צדיק שמסתגף כל חייו מכל הנאות העולם הזה, ואינני יודע מדוע נגזר עליו בשנים האחרונות שנדבקו אליו כל הקליפות.

    אליך חיים שאולזון אני לא בא בטענות כי יכול להיות שגם אני אם הייתי מקבל סכומי כסף עתק כמו שאתה מקבל ייתכן שלא הייתי עומד בניסיון.

    השבמחק
    תשובות
    1. מי זה שמעון גליק איך מגיעים אליו?

      מחק
  2. מרן ר' אהרן קרופני'11 ביוני 2013 בשעה 6:30

    How do you know the mechablim did this? Thre are any amount of people that could have done it and it did not do any damage. Everyone knew it was a hoax. BTW, there was a huge Litvishe presence at the event. Satmar overshadowed them, because there are more of them. But in Lakewood it was clear that something was going on. Public places were markedly empty during the demonstration, and the choshuve yungeleit in BMG were at the protest.

    השבמחק
  3. מעניין שעל כולם אתה מלכלך אפילו על הגדולים ביותר ורק על חצר אחת אתה שומר ומפאר ומאדיר. לדעתי אתה והחצר הזאת ממומנים על ידי הממסד הישראלי כדי להרוס מבנים .לשון הרע והוצאת שם רע כזה שלא משתמע לשני פנים על הגדולים ביותר לא היה מעולם .אני לא מקנה בך.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.