רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 ביוני 2013

ראו ראו לאן סחב אותם האהרוני רחמנא לצלן

אני במתכוון לא כותב ליטאים לא רק מפני שלא היו שם גם אם היו הם לא מקפידים על שמירת עיניים, הם מסתובבים במנהטן חפשי ולא תשמע דרשות ממשגיחים ליטאים שלא להסתובב במנהטן. לא חלילה שהם מתירים זאת, הראש שלהם לא כחול אז הם לא עוסקים בכך, גם את הזאלוני אני לא מאשים מפני שהוא מלכתחילה תבע לעשות את זה באולם סגור ולא בחוץ הוא רצה למנוע את המצב הזה, מי שהתעקש לעשות בחוץ היה האהרוני, ולמי שאינו יודע, המקום שקבעו את ההפגנה הוא המקום הפרוץ ביותר, נשים מסתובבות שם בלבוש שחץ וחצוף כמנהג הגויים, ולשם הביאו אלפי צעירים

אני משתדל שלא להביא תמונות נשים, אבל בשביל שיבינו אין לי ברירה ומעלה כאן כמה תמונות שיוכיחו לאן סחב האהרוני את החסידים שלו, ואחר כך הוא יבכה על כי נכשלים ויש ירידה בקדושה אצל אנשיו, בודאי, כאשר מסתובבים במנהטן ועומדים שם חמש שעות יחד עם פרוצות שכאלו שעוברות שם באלפים, למי שאינו יודע האיזור ההוא בימי ראשון הומה עם נשים בלבוש הכי חצוף, ובלי שמץ של בושה הכשיל בחורים ואברכים במראות שה' ישמרנו

2 תגובות:

  1. חים הפעם אכלתה אותה הנשים שאתה מראה בתמונה הם דוקא מלובשים ממש בצניעות .בבקשה תעמיד מצלמה בבית פורד איוניו .מאות נשים על אופנים שהלבוש שלהם ממש מוציא את הקנאים לרחובות של העיר לצפות בהם וזה העונש שהם קיבלו החסידים האלה כשאני שואל אותם היתכן פה אתם אפילו לא שמים שלט שהתלבשו בציניעות .נו כמובן פה מותר ובארץ הם שולחים כספים להפגנות להשקיט את המצפון כי מהפריץ מפחדים .ואני לא נכנס על הבחורות שעובדים בבתים שלהם ועוד לוקחים אותם בקיץ לההרים זוהי פרשיה נפרדת,
    ע"כ ידידי עורך נכבד זה מן העברות הקטנים.

    השבמחק
  2. לא מדובר ב"פרוצות" כי אם בנשים נורמליות ברחובה של עיר. זה שאתה והסוטים שבשבילם פתחת את האתר אוסרים את נשותיהם ובנותיהם בשכבות עבות של בד גס לא עושה את שאר הנשים הנורמליות ל"פרוצות".

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.