רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 ביוני 2013

חיים שאולזון שומע חרפתו ואינו משיב...

מכתב אישי

תרשה לי להטיף לך קצת מוסר, אינני מתכוון את רעתך, מעולם לא פגעת בי, או באבא שלי, וגם לא באדמו"ר שלי, כך שאינני חושב שיש לי ענין למצוא את הצד השלילי שבמעשיך.
ובכן, מצד אחד אני רואה וגם משוכנע שוב ושוב כי כוונתך רצויה לכלות קוצים מהכרם, מצד שני אומר בצורה עדינה כי מי שמתעסק בלכלוך מתלכלך וכו', על אף שאני אישית נהנה לקרוא את בלוגך, כמובן פעם יותר ופעם פחות, אך צר לי לומר לך, ברור לי שאחרי 120 שנותיך תגיע אי פעם לגן עדן, כי כוונתך טובה, - אך אין מעשיך רצויים, ואני חושש שמעשיך יגרמו שתצטרך לעבור תקופה ארוכה בגיהינום ואולי אף יותר גרוע, עד עד שתגיע למקום מנוחתך בגן עדן.
איני מכהן כנציגו של הקב"ה, וגם אין זה מתפקידי לתת לך מוסר, אך זו הרגשתי.
אכתוב את הערותי במילים קצרות, ובפרט שהינך משתייך לקהילת החסידים, וממילא תבין אותי יותר.
לדעתי העניה, במעשיך הינך מעורר קטרוגים גדולים ועצומים על כלל ישראל, הינך מציג את הציבור החרדי במבט הכי שלילי רע ומושחת שרק יתכן, זרע רעים בנים מושחתים, אל תשכח אנחנו בניו של הקב"ה, אם כן נרצה או לא נרצה, יהודי אע"פ שחטא יהודי הוא, - צדיקים ויראי ה' בכל הדורות ניסו בכל הכח לראות את הטוב המועט שביהודי מתוך החושך המירבי, זו היתה דרכו של סנגורן של ישראל הרה"ק מבארדיטשוב זי"ע, אינני מכיר את דרך חב"ד, אך נראה לי שגם זו היה דרכו של האדמו"ר האחרון של חב"ד, לא אחשוב שהם היו תמימים או טמבלים, וניתן היה לעבוד עליהם, הם היו חכמים לא פחות מר' חיים שאולוזון, ועכ"ז הם הבינו שמלהשחיר את כלל ישראל כולם יפסידו, כמשל הידוע על קבוצת אנשים שנסעו בספינה, ואחד החליט לעשות חור בדופן הספינה בתא שלו.
כלפי מה דברי אמורים, לבוא ולומר לך, תסגור את הבלוג, זה אינני יכול, כי בכ"ז אני חושב שיש משהו טוב ברעיונך, אני גם הייתי קרבן טרור של אחת החסידויות, ולכן אני רואה קצת באור חיובי את רעיונך, אך לפחות הייתי מאוד מאוד מבקש, תראה מידי יום ביומו להביא גם את הצד החיובי של הציבור החרדי, גם אם אינך בדיוק אוחז שזה נכון, אך קצת קצת לכבות את הקטרוגים מעלינו, זה פשוט מזעזע, לראות כל כך הרבה שחור על הציבור החרדי.
זאת ועוד הייתי מעיז לבקש, שתעיין קצת בספר חפץ חיים, איך צריך קצת להיזהר מאיסור לשון הרע, אשר גם הורגת ללא רחמים, אני מאמין שכמעט כל דבריך ניתן להביא, אך צריך לדעת איך להביאם, ודע כי על כל אלה יביאך אלוקים במשפט.
אני מתאר לעצמי שאתה בטוח, שהנני חסיד גור, או לא יודע מה, ואני עוטף את דברי כאילו אני אדם נוטרלי, לא אנסה לשכנע אותך, אך אם יש אמת בדברי, אז קבל את האמת ממי שאומרם.

6 תגובות:

  1. שומעים חרפתם ואינם משיבים עליהם הכתוב אומר ואוהבי כצאת השמש בגבורתו

    השבמחק
    תשובות
    1. ייתכן לומר גם הפוך, שאם אותם מותקפים היו נשארים בשררתם, וכאילו לא אירע מאומה, הקיטרוג בשמים היה הרבה יותר גדול, ואני יכול לומר מהכרות אישית של חלק מהרבנים המותקפים באופן סידרתי, שאם הם גדולים, אז כולם צריכים להוריד את הכיפה.

      מחק
  2. החכמה היא לא רק לא להשיב אלא גם לתקן דרכיו
    כל מילה של הכות פנינה!

    השבמחק
  3. חיים שאולזון - כצאת השמש בגבורתו !

    קודם כל שיבח את עצמו בשבח הנעלה ביותר.

    לגופו של ענין -

    בכותב מביע גם את דעתי שמעט ( בעצם , הרבה ) ריסון

    לא יזיק לרב שאולזון . מי שיוצא נגד רוזנברגר בגלל
    דבריו נגד הרב שטיינמן - אינו יכול להרחיב פיו באותה צורה
    נגד הרב שך.

    לא לחינם הרב שאולזון לא מגיב .

    השבמחק
  4. צר לי אבל שאולזון הוא כבר סוס מת. גם תגובה של כביכול חסיד גור מוכיחה ששאולזון כתב זאת. דוגמא: עוף לי מהעיניים...
    בשבת היתה "נסיעה" ולא דברו על שאולזון ובלוגו, שלא כמו באזור שבועות, שהוא היה נושא שיחה. כנראה עזר משהו שסגרו את גור און ליין...אין לשאולזון מקורות הדלפה.
    אני אדליף לכם משהו:בגור מדברים כבר על שמות אחרים, אקרמן לא נחשב היום לגדול הטרוריסטים, רושגולד משיג אותו בהליכה. מי שבאמת משועמם זה ליצמן, שאני חושב שאקרמן הבין שצריך לשמור ממנו מרחק.בעיקר בגלל שהוא חותר נגד השווער שלו- גוטרמן, והוא מבין שליצמן לא ימשיך יותר בקדנציה הבאה וחבל להרוס את הקשרים שלו עם המשפחה .

    השבמחק
  5. ואולי הוא צודק?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.