רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 ביוני 2013

שאלה גלויה להרב עובדיה יוסף - האם גם על הרב גורן אמרת ככה או שאז זה לא הפריע לך עשית עימו יד אחת לזכות בכסא הנכסף

כשאני שומע את הרב עובדיה יוסף מדבר כך זה מקפיץ אותי, הייתי אמנם צעיר אבל זוכר את אותה תקופה, חיית אותה איך הרב עובדיה יוסף הוא ולא אחר הכשיר את הרב שלמה גורן, כך היה כשהם היו רבני תל אביב וכך היה כשהם נבחרו לכהן כרבנים הראשיים, גדולי ישראל אמרו על הרב גורן את אותן המילים שהרב יוסף אומר עתה על הרב סתיו ולא ראינו שזה הזיז לו הפריע לו, הוא מצא אז אלף ואחד תירוצים מדוע אין כל פסול בלשבת יחד עם הרב גורן באותה רבנות

לא אשכח את תקופת המלחמה נגד היתר הממזרים, הרב עובדיה יוסף שיתף פעולה עם הרב גורן ועד כדי כך כשחמשת חברי בית דין הגדול פרשו הרב עובדיה יוסף לא פרש הוא נשאר יחד עם הרב גורן למרות שידע טוב מאוד במה מדובר, מדובר אז היה בדברים הרבה יותר חמורים ממה שחושדים בהרב סתיו

שורות אלו אינן באות להגן על הרב סתיו, איני בעדו, הייתי מעדיף אחד בתפקיד הזה, אבל בשום אופן לא אסבול את הצביעות הזו, כשזה נגע אישית להרב יוסף הוא מצא אלף ואחד נימוקים והסברים מדוע שהוא ימשיך לשתף פעולה עם הרב גורן

2 תגובות:

  1. קודם כל אני מוחה בך על הסגנון המחוצף שלך נגד גאון עולם וכו' אפשר לשאול שאלות קשות על גדולי תורה בצורה יותר מכובדת,

    כתבת כאן הרבה שטויות ושקרים, לך תקרא את ההסטוריה של הגר"ע והרב גורן ואח"כ תדבר..
    אין מה מה להשוות בין הרב גורן שהיה ת"ח גדול וגאון אמיתי לבין סתיו,
    כל אברך פשוט אצלינו בכולל גדול פי 50 על סתיו בתורה ויראת שמים,
    מעיון בפסיקות של סתיו בספר שלו ובעוד מקומות רואים שאין לו יראת שמים ופסיקותיו מעידים עליו שמדובר באיש רשע!! (רשע כלפי שמייא)
    גם מרן הגר"ע שאמר עליו רשע התכוון שהוא רשע כלפי שמייא.
    אני יעלה בקרוב חלק מהפסיקות של סתיו

    אגב, לא נוח לטקבק פה בבלוג בגלל השליחה המסובכת.

    השבמחק
  2. קובץ הלכות מאת מרן הגאון האדיר צדיק יסוד עולם יראתו קודמת לחכמתו הרב דוד סתיו

    כנסו ותהנו:
    http://upload-community.kipa.co.il/61720137033.pdf

    (אולי אחרי שאדון שאולזון תקרא שם תבין למה הגר"ע כינה אותו רשע וכו')

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.