רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 ביוני 2013

חלומו של ר' שמואל אויערבך להיות 'גדול' זו הסיבה למחלוקת

לכבוד חיים שאולזון
 
שלום וברכה!
 
שנים רבות לא דיברתי על כך אבל אני חושב שהמלחמה שמנהל ר' שמואל אוירבך ונתי גרוסמן נגד כל גדויל ישראל ולא אכפת להם להרוס את כל הישיבות ועולם התורה ורצים להתחבר עם הפלג הקנאי שמבזה במשך שנים את גדולי ישראל מהחזון איש ועד הרב שך בכל מיני כינויי גנאי נוראים הגיע הזמן להסיר את המסווה.
 
במשך שנים מנסה ר' שמואל אוירבך להיות 'גדול' ולזכותו יש לומר שגם לא הסתיר זאת אף פעם. וכל בר בי רב דחד יומא יודע במשך שנים שכל עניינו של ר' שמואל זה להיות 'גדול'.  אני זוכר שאחד מגדולי ישראל אמר פעם לאחד מתלמידי חכמים החשובים על ר' שמואל "מה הוא דוחף את עצמו להיות 'גדול'". בקיצור המעשה זה ר' שמואל.
 
נתי גרוסמן שקלט את התאווה הגדולה של ר' שמואל, מול גודלו האמיתי של הרב שטיינמן שלא עניין אותו מאז ומעולם כל אותם שטויות של לבלרים וגדולים ולא התעסק עם זה ובז בזה וחוץ מד' אמות של תורה הלכה קדושה אין לו בעולמו כלום, אז נתי גרוסמן התחבר בדיוק לאיש שחיפש את זה והערך מוסף היה שר' שמואל משלם טוב והוא שילם הרבה מאד יש לו את הפינטויים וכו' וכו' שהזרימו את הכספים דרך הצינור של ר' שמואל ונתי היה מלקק ומלקק.
 
אבל איך שאומר הפתגם העממי באידיש "דער מענטש טראכט או דער אייבירשטער לאכט" (האדם חושב והאלוקים צוחק) חודש וחצי לפני פטירתו של מרן הגרי"ש זצוק"ל (שבניגוד גמור לשקרים של נתי גרוסמן תמיד שלח לרב שטיינמן ומעולם לא עשה בניגוד לדעתו) גדולי הדור הצליחו בכח התורה הק' להוציא את נתי גרוסמן מיתד נאמן ואנחת רווחה פרצה מאלפי בני תורה שהיו תחת עולו ופחדו לדבר. ועצם זה שהמהלך הצליח מול אדם אלים זה והמאפיה שר' שמואל ונתי גרוסמן מוקפים עימם והכספים הרבים שיש להם רק
 
זו כל הסיבה שהלך הזרזיר אצל העורב וכך נולד הכלאיים והשעטנז בדמות ה"צמד-חמד" אוירבך את גרוסמן 

תושב שערי חסד

תגובה 1:

  1. אמת ויציב ונכון, אני זוכר אותו אכול באובססיה הזאת משנת תשכ"ד.
    ואני גם מכירו כאחד שהיה תמיד מוקף באנשים רעים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.