רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 ביוני 2013

מלחמה קשה בין רבני אנטוורפן הפשעסווארקער החתים כמה מרבני העיר בערמה הקוראים להשתתף הפגנה רוב הרבנים נגד

לכ' רב שאולזאון שליט"א

סערה באנטוורפן, וחילול ה׳

זה זמן שהמחבלים של אנטוורפן בין היתר של כמה עסקני חסידות סאטמר ופשוורסק בשיטות של טרור ומאפיה לוחצים על רבני העיר להשתתף בהפגנה ביום שני הבא 1 Juli, נגד הקונסוליה של מדינת ישראל בבריסל בירת בלגיה. כמובן שיהודי ועסקני אנטוורפן, הזדעזעו מהענין והזהירו את רבניהם לבל יפלו בפח של המחבלים.

היום הזדעזעו עד עומק נפשם כשהתגלו להם את הערמה והנוכלות שרקם להם לא אחר מהאדמו״ר מפשוורסק ר׳ לייביש לייזער עצמו, שהחתים כמה מרבני העיר (שכנראה לא עמדו בהלחץ כמו רב שיף, רב שטרנבוך, רב האניג, ורב פאללאק,) על קול קורא על פשפוש במעשים, חזרה בתשובה, להתפלל לביטול הגזירות בארצינו הקדושה, בסיום המכתב בתפילה שצום הרביעי יהפוך לנו ליום ישועה ונחמה!
חתימת המכתב בתאריך י״ז בתמוז תשע״ג

היום בערב נדבקו כותלי כל בתי הכנסת בעיר במודעה הנ״ל בצירוף מכתב מר׳ לייביש לייזער האדמו״ר מפשוורסק בזה הלשון: "הנני בזה להצטרף בלב ונפש לקריאת גדולי דורינו שליט"א שמצווה להשתתף בכינוס לש"ש הלז - בהתאסף ראשי עם יחד שבטי ישראל ביום ב' וכו' בעיר בריסל יצ"ו"

תושבי אנטוורפן קיבלו בהלם ותדהמה את העובדה שהאדמו״ר מפשווארסק משתמש בשיטות של ערמה ונוכלות, ובכך מנסה להוליך שולל את הציבור לטובת המחבלים,

יש גם לחץ על רב זעקל הלוי פאללאק רב דקהילת טשורטקוב באנטוורפן לחזור בו מיד מחתימתו,

רב יהודה טרעגר ראש ישיבת ווילרייק/אנטוורפן וחתנו של ר׳ שלמה זלמן אויערבך זצ״ל סירב בתוקף לחתום על המכתב המביש, אבל כעת גם הוא תחת לחץ אדיר להשתתף בהפגנה גם על סמך המכתבים הנ״ל

באנטוורפן חרדים מאד מהחילול ה׳ שהפרשה וההפגנה יגרמו, ובמקום להתרכז ולטכס עצה בדרכים להתאושש מחורבן הפרשה של ילדי פרידמן הדבר האחרון שאנטוורפן צריכה עכשיו הוא התדרדרות המצב.

כולם בדריכות על היאך פנחס קורנפלד הרודן של אנטוורפן יפעל ויטפל בענין..

5 תגובות:

  1. הרב פנחס קורנפלד שליט"א נתן לרב זעקל הלוי פאללאק 10 שעות בדיוק להתנער מתמיכתו בהפגנה. אם לא יעשה כן הוא יסולק מכל תפקידיו ויוגלה לMjóifjörður באיסלנד.

    השבמחק
  2. מי ערמה מה ערמה?

    ר' לייביש חתם שילכו הקהלה רמז במכתבם שלא ילכו
    הוא בשיטתו והם בשיטתם
    והאמת והשלום אהבו

    השבמחק
  3. הפשוורסקער שיקר ובגדול כשכתב ״ גם אני מצטרף להוראת הרבנים הגאונים שליט״א לצאת לההפגנה ביום שני בבריסל״״״
    עובדתית הם הולכים לאורו של הרב שטיינמאן שליט״א וקראו במפורש לא לצאת, ר׳ לייביש ניסה במכתבם להוליך שולל את הציבור, זה נוכלות נטו!

    השבמחק
  4. אתמול התקיימה לוויה של אחד מחשובי אנ״ש באנטוורפן רב זוהרי
    ע״ה שרוב הציבור השתתף בו, ולתדהמת הציבור בשעת הלוויה וההספדים גאב״ד אנטוורפן רב שיף עמד ברחוב הסמוכה ודיבר פוליטיקה שפילה עם אחד הגבאים של ר׳ לייביש, משולם זילברמן שמו, שעה ארוכה ולא התקרב לההלוויה כלל ובכך ביזה את הנפטר באופן נורא,
    לא תאמינו במה דיברו, דברו על הפוליטיקה הנבזית של ההפגנה בבריסל!!

    האם ככה מתנהגים?

    בושה וחרפה.

    השבמחק
  5. לא יאומן עד כמה כוחו של הרב שטיינמאן, עד אנטוורפן שבבלגיה.

    אשרי הדור שהגראי״ל שטיינמאן הוא מנהיגו.

    שיתבייש הרבי לייביש הזה.......

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.