רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביוני 2013

האיש שמגיע לו יישר כח יותר מכל הוא הרב יוסף יצחק וילשנסקי הכח המוביל בעולם המשיחסיטי בלעדיו היה תוהו ובוהו

אין זה סוד כי אני מבקר אותו כאן רבות, אני רחוק מאוד מן העולם המשיחי, אבל ברגע שמגיע לו יישר כח אני מזיז הצידה את כל החשבונות האידיאולוגיים ואומר כאן, כי היום למדנו כי הוא חסיד אמיתי, כאשר היה צריך להכריע הכרעה קשה, הוא הכריע על פי רצונו של הרבי לשמור על חב"ד שלימה

כאן צריך להבין במה מדובר. ר' יוסף יצחק ווילשנסקי נקלע למצב של אוי לי מיצרי ואוי לי מיוצרי, מה שהוא עושה לא טוב. להלחם בכל הכח ולהרוס את חב"ד הוא לא יכול לתת יד לזה, הוא לא רוצה שיאשימו אותו שהוא גרם למצב הזה. מאידך לתת יד להמשיך במצב כמות שהוא הוא גם לא יכול, אז מה עושים בשעה שכזו. הלחץ עליו היה קשה, המשיחיסטים הקיצונים רצו שהוא ילחם ויהרוס את הכל, אבל הוא הוכיח כי הוא אדם שקול, חסיד שעושה רק את רצון הרבי, וברגע של אמת נתן יד להצעת הפשרה ובזה עשה טובה גדולה לחב"ד וטובה גדולה לעצמו, מפני שר' יוסף יצקח ווילשאנסקי של היום אינו אותו אחד של אתמול

לזכותו ייאמר שהוא מחנך דגול, הציל בחורים רבים מאבדון, אי אפשר לקחת את זה ממנו, אני מצדיע לו על שנהג בחכמה בתבונה ובדעת, והדף את מי שצריך

אסור לשכוח, כי הלחץ עליו לא היה רק מן המשיחיסטים, יש עוד הרבה גורמים מי שאינם משיחיסטים שרוצים לראות במפלת אהרונוב, וקיוו כי וילשאנסקי יהיה האיש שיעשה את העבודה הזו, גם אותם הוא הדף, אמר להם כי הוא לא יתן יד להרס של חב"ד

חבריו המשיחיסטים במיוחד מי שהשקיעו את המילוונים לשלם את הוצאות המשפטו זועמים, הם לא האמינו כי השקיעו כל כך הרבה כסף לכלום. אבל האמת כי המשיחסיטים השיגו הישג של ממש, בעוד 6 חדשים יצרפו עוד ששה חברים מהמשיחיסטים וגם זה משהו

7 תגובות:

  1. להזכירך, מדובר באדם שתבע את בית דין רבני חב"ד לבית משפט. זה תקדים שלא יסולח.

    השבמחק
  2. כל התזה שלך לגבי וילישנסקי אינה נכונה. הרבי / המשיח לא מעניין אותו בכלל. אם הוא היה חסיד אמיתי הוא לא היה הולך לבית המשפט. וילישנסקי צפה שהוא הולך להפסיד בגדול ניסה לצאת בכבוד בבפשרה. וכידוע לכל, שבסופו של יום לא הייתה שום פשרה. אין בשום אופן לתת לו מידת של חסד שהוא התחשב ברבי/המשיח.

    הייתי ממליץ לעדת המשחיתים במקום לפטם עורכי דין שישקיעו את הכסף ברופאים פסיכיאטרים ובתרופות חכמות להוצים להם מהראש את דיבוק המשיח.

    שמעתי היום בבית הכנסת. בחור חדש הגיע לישיבה בצפת ושאל את אחד הבחורים איפה המקלחת ותשובתו הייתה, אני בסך הכל חודש בישיבה.

    השבמחק
  3. תשתלחו בכייף זה מראה מה אתם ומי אתם, אבל כמה עובדות:
    מי שראה את הפאשקוויל שהתפרסם לפני כחודש רואים שם ברור שאהרונוב פלוס חיטריק הם התובעים, ופס"ד דין הבוררים היה על תביעתם!!!
    דבר נוסף תביעתם של המשיחיסטים הגיעה אחרי שאהרונוב תבע והפסיד בבית משפט יום למחרת פטירת מיידנציק על שלטי החוצות אז פסק השופט כי לאהרונוב אין בעלות על הפירסום בשם חב"ד.
    אם לאהרונוב מותר לתבוע בבית משפט למה לחסידים אסור???

    השבמחק
  4. למגיב 'תשתלחו' בעניין אגו"ח, תבדוק אצל יודעי דבר, מי הלך ראשון לבית המשפט.

    נ.ב.
    מי אנחנו ? השפויים.

    השבמחק
  5. מי הלך ראשון???
    אהרונוב שאפילו לא ניסה לתבוע בבית דין ורץ לבית משפט כנגד מפרסמי השלטים בערב פסח ה'תשס"ד בגלל שהבין שכעת ששליימקה מיידנציק על ערש דוויי זה הזמן שלו להשתלט על חב"ד, והיה בטוח שבית משפט יאשר את שליטתו על השם חב"ד ובדיון שהיה למחרת פטירתו של שליימקה אהרונוב הפסיד!
    וכשנעשה חמישה ימים אחרי המחטף אהרונוב כבר הראה שהדרך סלולה לבית משפט....
    ואכן הקבוצה בראשות הרב משה ע"ה אשכנזי עתרה לבית משפט וביקשה צו מניעה כנגד השינויים בעמותה וזהו!!! בזה הם סיימו את ההתדיינות בבית המדפט צו מניעה ופנו והתחננו לרבנים באו נשב!!!
    לבנתיים לאחר האסיפה המפורסמת בביתו של הרב אשכנזי בתל אביב אהרונוב פנה לבית משפט כנגד קבוצת הרב אשכנזי וחתנו ומהדיון שהתגלגל מתביעה זו הגיעו עד לבוררות ועד להיות הזה.
    אז מי פנה לבית משפט?

    השבמחק
  6. תבדוק שוב. מי הלך לבית משפט השלום. מי הלך למחוזי, ומי הלך לעליון.

    ב"ה שהכל מאחורינו 'יד החסידים על העליונה' .

    אתם המשיחיסטים תמשיכו לחכות למשיח שלכם שעוד לא נולד.

    השבמחק
  7. נצחונם של המשיחיסטים מוחלט. הם זכו ללגיטימציה מלאה ועכשיו הם ישתלטו על כל המוסדות צעד אחר צעד. הצלחה כבירה!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.