רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 ביוני 2013

קהילת 'מחזיקי הדת' באנטוורפן יציעו למשה אריה פרידמן מאה אלף יורו בתמורה שיוותר למוסדות לקבל את ילדיו

יש להם אמנם כמעט חדשיים להכריע מפני שבשבוע הבא יוצאים כבר לחופש ומדובר על קבלת הילדים לשנת הלימודים הבאה. אבל אין ספק כי פרידמן כבר השבוע יפנה באמצעות עורכי דין למוסדות ויתבע לקבל את ילדיו ואם לא יקבל תשובות ישוב לבית המשפט, הוא לא מתכונן להמתין עד לפתיחת שנת הלימודים, הוא יתבע לקבל אותם עכשיו ויגיעו בתחילת שנת הלימודים

מנהלי המוסדות יישבו השבוע עם עורכי הדין ויתייעצו עימם על הטקטיקה איך לשחק את המשחק נכון מבלי להיפגע משפטית

אבל מאחורי הקלעים מדברים על משהו אחר, בעצם חוזרים להתחלה, הכל ידעו כי מטרת פרידמן במאבק הזה הוא לקבל כסף גדול, אם היו מציעים לו סכום שהיה מרוצה עמו, היה מוותר על המאבק והיה מקבל את מה שהציעו לו בסאטמאר בהתחלת המאבק לקבל את ילדיו בתנאי שיעשה זאת דרך צד שלישי לא ישירות בשביל שלא ייאלצו להתמודד עמו יום יום עם משפטים וצרות, והוא לא הסכים. עכשיו אומרים כי אם יתנו לו מאה אלף יורו הוא יסכים לתנאי שצד שלישי יהיה ממונה על הילדים בקשר עם המוסדות ובזה יעשו סוף לענין

השאלה היא האם פרידמן יסכים על הסכום הזה או יתבע הרבה יותר. אם יסכים פרידמן להצעה כספית כל המוסדות ישתתפו בתשלום

11 תגובות:

  1. המשפטים וצרות קיבלו בתמורה על אי קבלת הילדים לבתי ספר, ואך ורק על אי קבלת הילדים...

    ברור היום לכולנו שמדובר בקהילת חעלעם של טמבלים ששחקו באש, ובקבלת הילדים היה חוסכים להם כל הבעיות, ידעו והבינו את זה כבר מההתחלה, עכשיו ישאו בהתוצאות.

    השבמחק
  2. חיים שאולזון עובד קשה כדי לייצר רושם שכל הפסק דין הוא נגד אדם אחד ויחיד: פינחס ק.
    אינני יודע איזה חשבון יש לו לשאולזון עם קורנפלד כי זה לא הפעם הראשונה שהוא מתנפל עליו בגסות, גם אני לא יכול לחלום איפה הם נפגשו, ומהי המטרה כאן? האם שאולזון לקחת צד של פרידמן נגד קורנפלד (האמנם?) או כדי לקנות את הדור הצעיר של בעלזא ששונאים את קורנפלד?
    דבר אחד ברור לכל תושב או גר הגר בעיר אנטוורפן: בפסק דין הזה אין שום חץ שמכוון ישירות לקורנפלד. לבוא ולומר שפינחס קורנפלד הוא האובייקט של פסק הדין זה כמו לבוא ולומר שפינחס קורנפלד אחראי להעפת המנהל שהובא מברזיל על ראשו כרעיו וקרבו והועף בבושת פנים על ידי מכתב אנונימי פחות משנה אח"כ. וד"ל.
    חוץ מזה. האם אין פסק דין זה יותר מכה לבעלזא מאשר לפינחס שאינו נושא בתואר אחריותי ישיר לשום מוסד חינוך?
    הרי ברור שפרידמן יכול עכשיו להתעקש שיכניסו את ילדיו לבעלזא או ליבנה ומי יהין לעבור על דברי בית המשפט?
    לסיכום: מה שאולזון רוצה? האם מישהו יודע?

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה משקר ביודעין כל ילד באנטוורפן יודע שפנחס קורנפעלד שנה וחצי לא אוכל לא שותה לא ישן ולא עושה כמעט שום דבר אחר חוץ מלנסות כל דבר בעולם לשפוך את דמם של ילדי פרידמן,

      פרע אדם, וצמא דם ידוע לכל עשרות בשנים!

      מחק
  3. מתברר שהוא רוצה 4 מיליון יורו.

    השבמחק
    תשובות
    1. למה לא? שישלמו פעם כי זה זכות להקיז מעט ממון על הציות לתותח שלהם. ובסך הכל מה זה 4 מיליון יורו 'במלכות בעלז' שלאחרי משתה אחשוורוש..
      לא לדאוג הצדיק וצאצאיו לא ייאלצו למשכן את הקאלפיק..

      מחק
  4. אני מוכן להיות ערב קבלן לפרטים לפנות לאשי

    השבמחק
  5. מי מבין פלמיש, למה כל כך שקט פה, כולכם לומדים פרשת בלק בעיון עם כל המפרשים?

    השבמחק
  6. אין אפילו שבוע אחת שפנחס קורנפעלד לא מסית נגד ילדי פרידמן בגליונו השבועי הנקרא ״למען תדע״, ומשמיץ אותם ממש כל שבוע בגליונו הידוע לשמצה ״למען תדע״ בדברים שלא היו ולא נבראו, וכדרכו של קורנפלד הוא ממציא דברים שלא היו ולא נבראו.

    השבמחק
  7. חבל גדול שילדים קטנים נהיים הקרבנות בין ועד הקהילה למשוגע אחד שהחליט להתיישב באנטוורפן. הוא כלכך מחור על השלטונות הפרסים, למה הוא לא מכניס את הילדים שלו בבית ספר מוסלמי?

    השבמחק
  8. To the idiot above who wrote this: =

    וכדרכו של קורנפלד הוא ממציא דברים שלא היו ולא נבראו.

    You write this on Shaulson's blog!!!!!!!! this is a blog that is 100% truth only - correct? You moron...?

    השבמחק
  9. אני רוצה 4 מיליון אירו, אם לא יתנו לי עד שני שבועות, אני רושם את בני בבית יעקב ואת בנותי בתלמוד תורה, ואין ברירה, אחרת אני תובע למשפט הרב, הרבי ,הנהלת המוסדות, חברי הבד"ץ, חברי הקהילה, ועוד ידי נטויה לעוד מסירות והלשנות, עכשיו אתם מבינים פרשת בלק עם כל המפרשים?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.