רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 ביוני 2013

נתי גרוסמן שפיקח היה מה ראה לשטות זו?

מאת: תלמיד פונוביז'

ראיתי את הייחצ"נות הזולה שמנהיג הפלג האשדודי/ירושלמי/ הפלס/ מחבלים (מחק את המיותר) עשה לעצמו בחתונת בתו כדי להוכיח שוב פעם הנה אני "חי וקיים לעולם ועד" ויש מי שממשיך את ההשקפה ומצליח לירד לשרשם של דברים. מזל שלא שרו לנתי גרוסמן יחי אדוננו.
 
ממתי לבלר עושה לעצמו ייח"צנות כזאת? רק מגולמן שראה את עצמו במשך שנים מכתיר גדולים ומחליט איזה גדול צריך לחסל, מסוגל למרות מה שעבר, להרים ראש ולהחציף נגד גדולי ומאורי הדור ולהשתמש בחרד"שים ובחרד"'קים כדי לפרסם את עצמו באתרי האינטרנט נגדם נלחם בשצף קצף.
 
כשזה מגיע להאדרת כבודו ולהחזרת כבודו האבוד. אז הכל מותר.
 
ולעצם העניין, השאלה שכולם שואלים שנה אחרי שנזרק מיתד נאמן, מדוע נתי גרוסמן החליט לחטוא בנפשו ולצאת למלחמה אישית בגדול הדור. ונתי גרוסמן שפיקח היה וידע כל השנים להעמיד את עצמו בצל ולעשות את כל התועבות במחשכים מה ראה לשטות זו לפתוח במלחמה נגד גדול הדור?
 
והתשובה כפי שהיה אצל קורח ועדתו "ראה שלשלת גדולה ב'שערי חסד'", והיה בטוח בעוצמה שלו שגם הפעם הוא יוכל להכתיר את ה'גדול' שלו שיסובב אותו באף לכל כיוון כפי שנהג כל שנותיו וימשיך לרמוס ולרדוף את גדולי הדור וראשי הישיבות והוא יתן את התוארים עליהם יחליט במרתפים החשוכים, מי לשבט ומי לחסד. מי ראוי לתואר "מרן" ומי ראוי ל"גאון הגדול" ומי יקבל רק את "הרה"ג" ומי יקבל רק את "הרב", ומי שמו לא יופיע בכלל בעיתון,  ומי יזכה לקבל את העקיצות השבועיות במאמר המערכת ובמאמרי השטנה פרי עטו.
 
אבל ההשגחה העליונה ברגע לפני האחרון שהיינו לפני שער הנון שערי טומאה הצילה אותנו מנתי גרוסמן והשאירה אותו לאנחות עם הפלס.
 
ולמרות הכל מזל טוב לנתי גרוסמן על החתונה שהזוג הצעיר יבנה בית נאמן בישראל ויקימו דורות ישרים ומבורכים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.