רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 ביוני 2013

חושפים את פרצופו של נתי גרוסמן - סרט ראשון בסידרה


5 תגובות:

  1. רבש"ע איך נותנים להיטלריסט כזה להתרוצץ חופשי ברחובות? מזעזע... רק מעלליהם של המגייסים שטיינמן-קנייבסקי-מצגר גרועים יותר!ייאסר נתי גרוסמן ומייד!! ייאסרו שטיינמן-קנייבסקי-מצגר ומייד! אל נקמות הופיע!

    השבמחק
  2. http://www.bhol.co.il/article.aspx?id=55474

    Shaulsohn what you say about this one?

    השבמחק
  3. לאדוננו ומורנו הגר"נ גרוסמן שליט"א תודות מקרב לב על מאמציו של כ"ק בשם היהדות הנאמנה! אכן רבו מאוד המתפקרים בימינו וציר הרשע המנותב על ידי השטיינמן והלפיד מאיים על צעירי הצאן. אך בעזרת השי"ת וגדולי הדור - אתה הגר"נ והגר"ש אויערבך שליט"א - נמגר את המתיוונים והמשומדים! אל תיראו ועל תיחתו - לא מפני מתיווני שטיינמן ולא מפני משומדי גליק. לכו בכוחכם זה והקימותם את סוכת דוד. ולשטיינמנים וללפידים נאמר: ה' הפיר עצת-גויים; הניא מחשבות עמים. עוצו עצה, ותופר; דברו דבר ולא יקום, כי עימנו אל.

    השבמחק
    תשובות
    1. רחמנות עליך, אתה פשוט משוגע, הרב שטינמאן הצדיק והקדוש והטהור הסגפן המתמיד המרביץ תורה המקדש שם שמים עניו ושפל ברך הוא מהלפידניקים, והרשע נתי גרוסמאן שעוסק ועסק כל ימיו לבזות ולהחרים יהודים צדיקים, והרזומה שלו מלאה בשפיכות דם של אלפי יהודים, ומחלוקת אין ספור, הוא מחזיק את הדור? תגיד אפשר להגיד על יום שזה לילה, אין לי מילים, זה רק הדור השפל הזה יכול להיות כזה דבר, כי בדורות עברו שמו בן אדם כמוך תחת בריח ומנעול, במחלקות המסוכנות של בתי חולים לחולי נפש, היום נותנים כדורים ונותנים לבני אדם כמוך להסתובב ברחוב, בתקווה שהם יתנהגו נורמלים, מה שלא קורה, ובסוף או שמוצאים אותם שלקחו את חייהם באיזה שירותים עם מכתב מצמרר או שהוא הורג בן אדם, כי הוא הרי משוגע והוא יכול להגיד שעל פי תורה הוא היה צריך להרוג אותו,
      נסיים בברכת רפאנו ה' ונרפא הושיענו ונוושעה וכו' והעלה רפואה שלימה לכל חולי עמך במהרה וימינו אמן ואמן

      מחק
  4. הסרטון ברמה של חיים שאולזון מ"צופר".
    מתאים לבעלי לב חלש ומוח רופף.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.