רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 5 ביוני 2013

6 מיליון מספר שמחייב סדר וחשבון נפש ועל כולם איך עושים זאת - מפעל של איש אחד

בניגוד לעבר שכל מיליון היה יום גדול וחגיגה גדולה הפעם זה כבר שיגרה אני כבר לא מתרגש מעוד מיליון ועוד מיליון הפכנו למציאות וחלק מן החיים החרדיים, אלפי חרדים מידי יום גולשים ל'בעולמם של חרדים' ולא מוותרים על החומר שלנו, ולכן הפעם אספר לכם על החלק האחר הקשה מכל וזו המציאות שאת כל מה שאתם רואים כאן זו עבודה של איש אחד

כן, עומדים איתי בקשר יום יום עשרות ידידים וחברים, יש לי ב"ה מאות מקורות, חדרתי למקומות שאיש בעולם לא האמין ששייך לחדור לשם, אני מביא כאן סודות מן החדר ממקומות שעד כה לא שמעתם על הנעשה שם, זה עושה רושם כאילו שעובדים איתי צוות של עשרות אנשים. אז מה שאמת אמת, קשורים אלי חברים ידידים מכל קצות הקשת ובכל פינה, ובכל זאת קיימת כאן בעיה, מדובר במפעל של איש אחד

הפכתי את 'בעולמם של חרדים' ליומון, עשיתי סדר של זמנים מתי מעלים חומר, במקום להעלות כל שעה דבר המעייף וקושר אותי ומונע ממני יכולת לעסוק בדברים אחרים, באמצע היום אני מעלה רק כשקורה משהו פתאומי ודחוף, או משהו שאינו סובל דיחוי, כל היתר אני מרכז ובלילה לפני שאני הולך לישון מקדיש כמה שעות לכתיבה ולעריכה, ומעלה את החומר בזה אחר זה בדרך כלל במירוץ של שעת חצות הלילה שלי שהיא 7 בבוקר בארץ ישראל

אנו מופיעים 7 ימים בשבוע, ביום שישי אני משאיר חומר בשביל שיהיה לכם במוצאי שבת מה לראות ולשמוע, את המינימום של יום אחד חופש לעצמי אין לי, הגיעו הדברים לידי כך שכאשר אני בנסיעות, אני מסדר את הטיסות שלי בדרך שבשעת חצות הלילה של אמריקה אהיה במקום שאוכל משם להעלות חומר, זו מסירת נפש פשוטו כמשמעו, אין לי יום של מנוחה

מה שנותן לי כח זו העובדה שאני יודע שבלעדי זאת דם רב ישפך, המציאות שיודעים שהכל ייחשף מונע פעולות טרור ואלימות, חושבים עשרה פעמים בטרם שעושים, ובשל כך בלבד כדאי העבודה שלי, אני מתנחם בזה שאני עושה שירות גדול לציבור הזקוק לבלוג הזה בשביל שיוכלו לחיות ולא יצטרכו לפחד מטרוריסטים ואלימים

אני מוותר על חיי, אין לי רגע של חופש, איני יודע מה זה רגע בלי עבודה, אבל גם כאן אני מתנחם שלפחות איני מבזבז זמן בעולם הזה, בקבר אחזיר את מה שאני מחסיר כאן

אבל עד אז וזה יכול לקחת עוד הרבה שנים אעשה כל אשר ביכולתי לשרת את הציבור, לעמוד בראש הלוחמים נגד הטרור והאלימות, נמנע השתלטות של יחידים על הציבור נעשה מה שרק אפשר להבטיח כי לפחות בעתיד היהדות החרדית תהיה יפה וטובה יותר

6 תגובות:

  1. כל הכבוד, שתדע שהרבה היו מנשקים לך את הכפות רגליים, ומפחדים לעשות זאת, אך אל תפסיק בשום אופן
    כה לחי.

    השבמחק
  2. כל הכבוד לך שאולזון!!
    אתה איש אמת, ועל העבודה שלך אני בטוח שתקבל הרבה שכר מלמעלה!!

    השבמחק
  3. יש חסידית קטנה בארה"ב שיש שמה הרבה טרור ואין פה אף מילה על זה ואתה לא מטפל בהם. וכשמופיע איזה חומר נגדם פה תוך שעתיים זה יורד. השם של החסידית : סקווירא . אולי הם משלמים לך הרבה כסף . כנגד כסף אף אחד לא יכול לעמוד , אפילו הגיבור הכי גדול . וכבר העיד על זה משה רבינו בפרשת דברים.

    השבמחק
  4. חיים גור זה תלמידים של סקווירא !!!

    השבמחק
  5. מה קשר גור לסקווירא ?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.