רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 ביוני 2013

לקראת 6 מיליון כניסות לבעולמם של חרדים

מאת גולש ותיק
 
לכבוד הרב חיים שאולזון שליט"א
 
מזל טוב! מזל טוב!
 
היום האתר בעולם של חרדים אמור לעבור את רף ה-6 מיליון צפיות. האימון הרב שהציבור החרדי רוחש לך מוכיח כמה זקוקים לך.
 
מבלוג זניח של מאות כניסות ביום לפני שנה לקרוב ל-50 אלף כניסות מ'יוזרים' שונים, מוכיחות שמה שלא הצליחו לעשות מילוני שקלים של אתרים וותיקים עשית אתה בעשר אצבעותיך.  הבטיחו לנו חז"ל שסוף האמת להתקבל. עשרות שנים נלחמת  והרגשת בצדק שאתה טוחן מים. זעקת על העוולות על השחיתות על הרס העולם החרדי. לא רצו לשמוע לך, העדיפו לסתום לך את הפה בכוח, עם חרמות, נידויים ופשקווילים אבל זה עזר רק לטווח קצר המועד.
 
כן, אני מודע לכך שרבים רוצים לראות אותך בעולם שכולו טוב, כי אתה לא נותן לבצע עוולות ופשעים, אתה עומד בפרץ כחומה בצורה, ומגן על מיליון חרדים מפני שרלטנים ופושעים, חמדני ממון ותאבי שליטה שכופים את עצמם על הציבור. כל בלוג שלך כואב כמחט בבשר החי. כי האמת כואבת. הייסורים שאתה גורם להם קשים מנשוא.
 
הם לא נבהלים מידיעות מכורות בכסף. הם נבהלים מאמת פנימית שזועקת. הם היו משלמים כל הון שבעולם כדי שהציבור לא ייחשף אליך. הם רועדים כדגים. הם יודעים ומבינים שסופם קרב וזה רק עניין של זמן.
 
חיים היקר! אתה כיום פועל בשליחות של כלל הציבור החרדי ללא הבדל ליטאים חסידים ספרדים ואשכנזים. אתה היום הפה של מיליון חרדים שיחסלו בכח את השחיתות. יש לך זכות גדולה בשמיים, אבל גם חובה גדולה להמשיך את  מלחמת הקודש בה התחלת.
 
התופעה הזאת שעשרות אלפים נחשפים אליך מידי יום היא לא טבעית. רבים וטובים ממך נפלו באמצע הדרך ונכנעו לפלאי הטכנולוגיה ולמזומנים שחסר להם. משמיים נתנו לך הזדמנות יקרת ערך וכח גדול לטפל בשנים אלו באותם שרלטנים.  חיים לך בכוחך זה והושעת את הציבור החרדי.
 
היום הזה הוא יום החג שלנו. הוא החג של העולם החרדי כולו.
 

5 תגובות:

  1. בעיתונות מסודרת , על כתבה מעין זאת כותבים
    מראש "מודעה בתשלום" או "מדור פרסומי"

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כגולש כתבתי זאת מיוזמתי האישית ושלחתי לו. אני מאד נהנה שהוא פרסם. ואני לא שאולזון ולא קשור אליו. אני כל בוקר נהנה מעבודתו ומצדיע לאיש הזה אפילו מעריץ שלו.

      יום טוב

      מחק
    2. ערבך ערבא צריך !

      אם אני מטיל ספק בדברי מישהו - האם זה
      יעזור לי שהוא יבטיח שהוא אכן דובר אמת ?

      נ.ב. - אל תטעה בי . אני בהחלט בעד הרב שאולזון -
      וחושב כמוך שהוא ממלא תפקיד חשוב מאוד.
      היה רצוי שיזהר יותר בגחלתן של תלמידי
      חכמים.להאשים את הרב קוטלר בשפיכות דמים
      זה מעשה שלא יעשה. גם הלשון שהוא נוקט
      נגד רבנים אחרים היא פסולה, וגם לא
      מועילה - לא אוהבים גוזמאים

      מחק
  2. איך הגולש יודע בדיוק את התאריך? תגיד את האמת, חיים, ככה בשושו, אני מבטיח לך, אף אחד לא ישמע: אתה גילית לו?.. אבל את האמת..

    השבמחק
  3. הרב שאולזון אנו חבים לך ישר כוח על עבודתך הקדושה.תזכה להמשיך בעבודתך מתוך בריאות טובה אריכות ימים ושנים,וימלאו משאלותיכם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.