רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 ביוני 2013

איך עובדים על הציבור - בקושי 20 אלף איש

למי שאינו יודע, ישבו ולא עמדו, כך שזה תופס פי שלש או ארבע מקום, עכשיו אני מציע שתספרו ראש ראש, ואם תגיעו לעשרת אלפים זה יהיה המון, אין יותר מכמה אלפי איש

המשטרה רשמית ולא רשמית מדווחת אחרת, המבריזים מספרים הם מי שסופרים את הגויים בשטח יחד עם היהודים וגם ככה המספר הגבוה הוא 45 אלף, כשמעשית מי שיספור יקח את התמונות ירחיב אותן ויעבור ראש ראש לא יגיע עם הכל יחד לעשרים אלף איש

ולא שזה לא הרבה, ועוד איך שזה הרבה, אבל לא מה שציפו. מי שהיה באותה שעה בבורו פארק למשל ראה כי הרחובות היו מלאים, ב'שומרי שבת' לא היו צריכים להמתין למנין, כל כמה דקות מנין, פירושם של דברים שרוב הציבור כלל לא הלך לשם

והאמת היא מי שעובר טוב על התמונות יראה כי מחוגים מחוץ לסאטמאר תמצא שם במספרים מאוד קטנים

תגובה 1:

  1. אוי שתהיה לי בריא, מאמתי הקפידו אנ"ש בענייני הגוזמאות?! ואל תספר לי שיש למאן דהוא בזמננו מחסור בישבנים..
    ועכשיו תרחף בקווינס ותביא לי צילומי גובה מהמיליונים אך סליחה עשרות מיליונים שבאו לאהל של הרבי...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.