רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 ביוני 2013

מדוע הרבנית מגור החלה להדליק 11 נרות - הרבי ביום שישי קבע מזוזה על דלת חדרה של הרבנית

המקום היה סטרילי הרבי ציוה שאף אחד לא יהיה באזור אפילו לא ילדיו, זה היה בשעה 11 בבוקר, הרבי הסתובב עשה בטוח שיש לרבנית כל מה שהיא צריכה בדירה החדשה, ואמר לה כי הוא דואג שכל מה שהיה לה בבני ברק יהיה לה גם כאן ואז קבע מזוזה על חדרה של הרבנית ואיחל לה לגור בבית הזה עוד שנים רבות

ומיד אחרי זה אמר לה לשוב ולהדליק 11 נרות כפי שנהגה בביתה בבני ברק

7 תגובות:

  1. התמונה הזאת של הרבי מהימים האחרונים, מראה עד כמה חמור מצבו הבריאותי, ירחם השם. שהקב"ה ישלח לו במהרה רפואה שלימה.

    השבמחק
  2. המקום היה סטרילי?רבי ציוה שאף אחד לא יהיה באזור אפילו לא ילדיו?

    הלא ברור שחיים שאולזון מיודעינו היה שם.
    וחוצמזה הרגע קראתי באיזה בלוג שהבן דוד היה וקיבל את הרביסטווע במעמד סטרילי וקדוש. איך זה מסתדר אם הפוסט הזה?לא נורא. העיקר פוסט עסיסי הדיוק נשאיר לאחרים.

    השבמחק
  3. המידע של שאולזון מדהים, בלתי נתפס, הרבה פעמים ישנם אי דיוקים אבל בגדול הוא נכון, ולפי בירור מקיף הידיעה הזאת אמינה בהחלט.

    חייב להיות שיש גייס חמישי בתוך דירת הרבי, או שימוש במכשיר הקלטה צבאי משופר שמאפשר להקליט מרדיוס של 600 מטר.

    השבמחק
  4. מי יודע מה זה התמונה הזאת וממתי ומי זה המשמש שהולך מאחורי האדמו"ר. תודה מראש.

    השבמחק
  5. ה"משמש" הוא ר' עקיבא גולדמן, שעבר לאחרונה לירושלים. כל הדיבורים פה ב3 הידיעות זה כמו על האדמו"ר שביום רביעי עומד להיתפס... כבר שבועיים או יותר... ועל כך אפשר לומר: מי שיודע לא מדבר ומי שמדבר לא יודע.
    התגובות נכתבו ע"י אדם אחד, שהוא כנראה הוחזק בישיבה רק בגלל שאביו התחנן שלא יקלקלו לו בשידוכים, ועד היום אשתו בוכה בגלוי ובסתר על ה"תכשיט" שקבלה.
    בתור אבא של ערדי, אני רוצה לדעת מה נותן רבי פנחס אבו חצירא שכ"כ מפחדים ממנו. לא נראה לי שיצחק מאיר וייס , ליבל יוסקוביץ, יצחק משה גוטרמן, אברהם מרדכי בורנשטיין וכל החברה שם רועדים ממנו. בסוף גילינו שכל מה שדיברו עליהןם היה הוצאת שם רע ושקר גס. אם משהו לא מתבייש ומכנה את הרבי שליט"א בתור תינוק וחשב שזה גנאי, אני, שבזכות מגורי בני בערד, לא נשברתי בנישואיו, מודה לו מאד ואומר, הוא כתינוק בלי חטא, ותינוק של בית רבן שעליו עומד העולם.
    בוש לך שאולזון, שביום כזה אתה כותב בבלוג כ"כ הרבה דברי הבל ורשע. אולי גם לך חלק בהמשך הגלות. גם לי שלפעמים אני חוטא - ואני מתכוון לכך וגולש.

    השבמחק
  6. והעיקר - למי אכפת מה הבטלנים האלה עושים בזמנם הפנוי? הם לא עבדו אף פעם, הם חיים על חשבון הציבור, אז הם יכולים להסתובב בעולם וליהנות מהאינטריגות הקטנות שלהם. להוריש זה לזה מה שגנבו מהציבור ולעטוף את שחיתותם במעטה של קדושה כביכול.

    השבמחק
  7. יש חדר נפרד לרבנית ????
    וחוץ מזה - הכתבה הקודמת מדברת על שפיכות דמים של ממש
    ועכשיו הוא קובע מזוזה
    ו" דואג לרבנית"
    ממש מחריד

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.