רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 בנובמבר 2012

רבנים ועסקנים עם ראש של חמורים


איני נכנס לענין עצמו שהוא מגעיל. לא שמעתי את הצד השני אז אני לא קובע כי אכן כל מה שהתפרסם בעיתון או במודעות אכן הגירסה הנכונה. מן הנסיון למדתי שכאשר שומעים את הצד השני הסיפור משתנה, ולכן אני לא עוסק בנושא עצמו אלא ברבנים ובצורת הטיפול שלהם

נניח שכל מה שהם טוענים אכן אמת לאמיתה אלו הם הפרטים, האם מותר דבר כזה לפרסם? האם חסרים דרכים שקטות איך לסגור את המקום הזה? האינם יודעים כי מעשים כאלו נוגדים את החוק, ומה שצריך לעשות זה רק ליידע את המשטרה שתעקוב ותתפוס אותם בשעת מעשה וסוף פסוק ומה שפחות יודעים על כך יותר בריא

האם באמת הרבנים לא יודעים כי ישנם מי שממתינים לשמוע סיפורים כאלו עם הפרטים המדוייקים מפני שזה משרת את יצרם

זה מזכיר לי את הסיפור עם אותו אדם שהגיע לרב ואמר כי חטא והוא רוצה לשוב בתשובה. שאל אותו הרב עם מי חטאת אמר לו האיש כי לא יאמר הוא רק רוצה לדעת איך לתקן. שאל אותו הרב תגיד, האם חטאת עם רחל אמר לא, המשיך הרב ושאל האם חטאת עם לאה אמר לו האיש לא אומר עם מי אני רק רוצה תיקון. אמר לו הרב אם אתה לא אומר אז אין תיקון. קם האיש ואמר לרב תיקון אין אבל שתי כתובות חדשים קיבלתי

איפה השכל של הרבנים, האם מדובר פה בענין ציבורי? מדובר בענין פרטי בלבד, ולכן צריך לטפל בזה בשקט צריכים להיות מעורבים בענין אך ורק מי שיכולים לעשות כאן משהו, ואת הציבור אסור לשתף בדברים כאלו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.