רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ גורמים בכירים בליכוד על האיומים של השר גולדקנופף נגד רה״מ נתניהו: ״אסור להיכנע לאיומים של גולדקנופף בנושא הפטור מגיוס - זה יעלה לנו ביוקר. הליכוד כמפלגה לאומית לא יכול להיות חתום על  פטור מגיוס בזמן שהמילואימניקים קורסים תחת הנטל בעזה ובלבנון - נשלם על זה מחיר כבד בקלפי״.

✅ מיכאל שמש: נתניהו העביר לשותפיו החרדים בימים האחרונים מסר: הזזת גלנט מתפקידו במשרד הביטחון  תתאפשר אחרי המתקפה באיראן.

‏✅ ישי כהן: חוק הגיוס - מחלוקת בסיעות החרדיות באשר לחקיקת החוק שיסדיר את מעמד תלמידי הישיבות. מחד, יש הטוענים שיהיה קשה להעביר את החוק בימים אלו של לחימה קשה ו׳הותר לפרסום׳ ולכן יש לדחות את החקיקה ולאפשר  את העברת התקציב. מאידך, בכירים אחרים (והם הרוב) סבורים שיש להעביר את החוק, לתקוע את התקציב ולעצור את כל החקיקה של הקואליציה עד להעברת חוק הגיוס. ברקע: סבסוד המעונות צפוי להיעצר בחודש הבא. ההכרעה: בימים הקרובים.

‏✅ ח"כ משה קינלי טור-פז, יש עתיד מאשים בראיון לבני טייטלבוים ב'כאן מורשת' את הפוליטיקאים החרדים: "הסיבה שהחרדים לא מתגייסים לצה"ל היא שהחרדים לא עברו את השבעה באוקטובר. את המשפט הזה אמר לי פוליטיקאי חרדי, אני אשמור על צניעותו ולא אגיד את שמו"

✅ ח"כ משה רוט ב'קול חי': אין מחסור בכוח אדם בצה"ל - יש עודף. יש מחסור רק בלוחמים, ומרבית בחורי הישיבה לא ראויים להיות לוחמים או תומכי לחימה בגלל הפרופיל.

✅ בצה"ל דוחים מחר את יום הגיוס בתל השומר בעקבות הערכת מצב ביטחונית.

✅ הציונות הדתית נגד החרדים - ח"כ מיכל וולדיגר מהציונות הדתית לערוץ 7: "הציבור החרדי צריך להתגייס, ומי שלא יעשה את זה, יהיו נגדו סנקציות. לחוק הגיוס צריך להיות שיניים, אחרת לא נצביע בעדו"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.