רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 באוקטובר 2024

מכתב גלוי לאחינו – בני ציבור הדתי לאומי



כל עם ישראל ללא יוצא מן הכלל כואב את הרג החיילים שמסרו נפשם למען עם ישראל, כולנו שותפים לכאב הגדול של ציבור הדתי לאומי (שרוב הנופלים במלחמה הזאת באו מהם).

בעת מלחמה שעם ישראל כולו (כולל הציבור החרדי) אבל על הרג חיילנו, זה הזמן שבו חובה עלינו להתאחד, ואם ח"ו נעסוק עכשיו במלחמות פנים (ויהיה אפי' הנושאים הכי חשובים) נאבד את הניצחון במלחמה גם אם יהיה לנו את הצבא הכי גדול וחזק. כי כוחנו באחדותנו.

לצערי הרב, אני רואה שאנשים מהציבור הדתי לאומי לקחו את השכול של נפילת החיילים במלחמה, כחלק ממסע ההסתה של גיוס בחורי הישיבות לצבא.

אני לא רוצה להיכנס לסוגייה הזאת עכשיו (למרות שיש לי הרבה מה לומר בעניין) כי עכשיו זה לא הזמן לוויכוחים, וביחוד שאני רואה שמי שהתחיל את כל הקמפיין לגיוס בחורי הישיבות, הם השמאל הקיצוני, אותם אלו שקראו לא מזמן לסרבנות וכו'. וכל הפולמוס בנושא הזה בעת הזאת הוא פולטי ולא ענייני לחלוטין.

אני שואל את כל אותם מזרוחניקים שהצטרפו למחול ההסתה נגד עולם התורה, האם גם אמרתם שילדכם נהרגים בצבא כתוצאה מהסכמי השלום של השמאל?  האם גם אמרתם שילדכם נהרגים כתוצאה מכל אותם ראשי ישיבות הסדר ומכינות קד"צ שאמרו בהתנתקות לא לסרב פקודה, וכתוצאה מההתנתקות בא 7 באוקטובר?

לשמאל אתם מדברים אחרת, אבל לאחיכם החרדים, שבזכותם יש לכם ממשלה, ואם לא הם, אז נפתלי בנט עם הכיפה הסרוגה (שגם דוגל בגיוס חרדים) היה לוקח את הערבים בונה ממשלה וזורק אותכם לאופוזיציה כפי שעשה.

בלי להיכנס לכל הסוגייה מי צודק, אתם הרי יודעים כמו כל אזרח במדינה שכל נושא גיוס החרדים עלה כטריגר להפיל את ממשלת הימין, אז במקום להבליג עכשיו, אתם משתפים פועלה בנושא הזה עם השמאל הקיצוני?! אני לא מבין איפה הראש שלכם. הרי אם החרדים רוצים הם פותרים את בעיית גיוס החרדים ברגע, פשוט יוצאים מהממשלה הולכים עם גנץ ולפיד, ואז לא תשמע בחיים באף אולפן טלוויזיה את נושא גיוס חרדים, וגם בג"ץ יאשר פטור ללומדי תורה, וייתן לזה הכשר. זה מה שאתם רוצים?

מכאן אני קורא לראשי הציבור הדתי לאומי, גלו אחריות, ותעצרו מיד את מסע ההסתה נגד לומדי התורה הבא מתוך הציבור שלכם, ותקראו לאחדות ולא לפילוג, כל אותם חיילים קדושים שנפלו על קידוש השם, מסרו את נפשם למען עם ישראל ללא הבדל בין ימני או שמאלני חרדי או חילוני. לא רוצים שעל הגב שלהם יעשו מחלוקת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.