רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בספטמבר 2024

ראשי המשפיעים בישיבות חב"ד בקריאה לתלמידי התמימים לא להתייצב בלשכת הגיוס

 

היות ולצערנו הרב, בי"ד רבני חב"ד בינתיים לא יצאו בקריאה ברורה בנושא התייצבות עתה בלשכת הגיוס, ראשי המשפיעים באה"ק המייצגים את כל סוגי הישיבות, יצאו בקריאה ברורה "שלעת עתה אין להתייצב בלשכת הגיוס"

לצערם הרב של הצפתים המשפיע הראשי של הישיבה בצפת, הרב יוסף יצחק אופן גם חתם, לכן הם מיהרו להוציא ביום שישי ווצאפ שמבני משפחתו נמסר שהוא לא התכוון ח"ו שבחור לא יטוס לרבי, אלא רק התכוון שלא להתייצב בלשכת הגיוס, בפועל גם הווצאפ הזה הוא שקר גמור, משום שיש הקלטה של אברך מאחד הכוללים לחסידות של הרב אופן ששאל את הרב האם תמורת נסיעה לרבי אפשר להוריד זקן, ענה לו הרב אופן "וודאי שלא", וללכת לצבא כן מותר? "גם זה אסור".

לכן בשביל לא לבזות את הרב אופן כדאי לכם להפסיק להפיץ שקרים בשמו, (שלא נצטרך לפרסם דברים יותר חמורים שהוא אמר לגבי הצבא) אם מישהו מהרבנים לא חתם, שיוציא מכתב הכחשה, אבל עובדה שזה לא קורה.

אין ספק שבפועל המשפיעים הם אלו שנמצאים עם התמימים, ודעתם היא זאת שקובעת בתוך הישיבות, ואין ספק שהתמימים ישמעו למשפיעים שלהם.

(דא"ג כמה מחברי הבי"ד התקשרו לאותם משפיעים ואמרו להם יישר כח גדול, והם מבקשים את סליחתם על העיכוב של מכתב הרבנים בנושא מטעמים הידועים לכל)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.