רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ ווינט: תביעת הענק של המשפחות השכולות נגד הרשות הפלסטינית עולה שלב: בית המשפט המחוזי בירושלים הוציא צו עיקול בגובה 160 מיליון שקלים על הכספים המיועדים לרשות הפלסטינית. אם המשפחות השכולות יזכו בתביעה, גובה הסכום הזה כבר יחכה להם לטובת הפיצויים

✅ תקרית בלשכת נתניהו בבסיס הקריה - סגן הרמטכ״ל האלוף אמיר ברעם סורב להיכנס לדיון ביטחוני בלשכה במקום התפתח קרב צעקות. סגן הרמטכ״ל צעק ודפק על השולחן בלשכה. הוא דרש להיכנס מיד ושהוזמן במקום הרמטכ״ל. אנשי לשכת נתניהו השיבו - אתה לא מוזמן (מיכאל שמש).

✅ רדיפה? הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לבטל את קידומו והדרגות שנתן השר בן גביר לרפ"ק מאיר סוויסה: "מינויו נעשה במחטף. המשטרה, המופקדת על אכיפת החוק, אינה יכולה לפעול תוך הפרה של כללי המנהל התקין, באופן החותר למעשה תחת שלטון החוק שעליו היא מופקדת, כפי שנעשה במקרה הזה".

✅ ארה״ב באיום צבאי ישיר על איראן: "אנו רואים באיראן אחראית לגורל החטופים. אם יבוצעו רציחות נוספות על ידי חמאס, שדות הנפט של איראן יעלו באש".

✅ אריאל שנבל: ‏חודשיים ויום לבחירות בארה״ב, ובסקרים טראמפ שוב עם הסיכוי הגבוה לזכות בנשיאות מאז סוף יולי. האריס בבעיה לא פשוטה: אפקט הועידה נמוג והיא לא מצליחה להתרומם במדינות המפתח, בעיקר מישיגן ופנסילבניה.

✅ מקורבת למושלת ניו יורק לשעבר, שהחזיקה בתפקיד בכיר בממשל שלה, הואשמה בכך ששימשה כסוכנת סינית וקידמה את האינטרסים של בייג'ינג בתמורה למיליוני דולרים. המקורבת, לינדה סאן, שימשה כסגנית ראש הסגל של המושלת לשעבר קת'י הוצ'ול. לפי כתב האישום, היא זייפה את חתימתה של המושלת במכתב רשמי ופעלה מאחורי הקלעים כדי להשפיע על המדיניות של ניו יורק כלפי סין (חדשות 12).

✅ הקונסול הכללי של סין בניו יורק גורש מארה"ב לאחר שעוזרת לשעבר של מושלת ניו יורק הואשמה בהיותה סוכנת זרה של הממשלה בבייג'ינג (רוזנצווייג).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.