רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ ראש הממשלה במסיבת העיתונאים לתקשורת הזרה: "אני מוכן לעשות עסקה, כבר עשיתי אחת. אני נחוש להחזיר את החטופים ואעשה הכול כדי לעשות זאת. לעזוב את פילדלפי לא מקדם את העסקה. חמאס ייתן כמות קטנה של חטופים וישאיר את האחרים"

✅ נתניהו לתקשורת הזרה: "עליכם להבין את החשיבות של ציר פילדלפי לחימוש של חמאס שהוביל לטבח של 7.10. לכן הצבנו מטרות למוטט את היכולות השלטוניות והצבאיות של חמאס, לשחרר את חטופינו, ולוודא שעזה לא תהווה איום. כל השלושה עוברים דרך הציר. אנחנו חייבים לשלוט בו. אם נעזוב אותו לא ניתן יהיה למנוע מהם להבריח החוצה חטופים" :

✅ רועי קייס: ארגון הטרור דאעש מפציר בתומכי הארגון לבצע פיגועים נגד יהודים באירופה ברקע המלחמה בעזה. במאמר המערכת שפורסם בשבועון הארגון "א-נבא'" בימים האחרונים תחת הכותרת "ג'יהאד באירופה" נאמר כי הארגון מצפה מתומכיו המוסלמים לבצע עוד פיגועים  כפי שאירעו לאחרונה בגרמניה ו"במדינות צלבניות אחרות", ולהכות ביהודים, בבתי הכנסת שלהם, בשכונותיהם וכו', באמצעות "רצח והצתה"

✅ השר עמיחי שיקלי לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה:" ההצהרה  של גנץ ואייזנקוט משרתת את העמדה האמריקאית ולא אתפלא אם האמריקאים ביקשו מהם לתת כתף לעמדה הזאת. בסוף זו עמדה שמסייעת להם ומסייעת גם לחמאס" .

✅ יוסי יהושוע בכותרת בידיעות: "האתרוג הגדול מכולם - הרמטכ"ל הרצי הלוי". על אף שהוא יחד עם ראש השב"כ, אחראי לכישלון הביטחוני הגדול ביותר מאז הקמת המדינה, הוא ממשיך לעצב את פני הצבא שנים קדימה. מאז ה-7 באוקטובר הוא כבר מינה חמישה אלופים וכן מפקדי אוגדות וחטיבות והיד עוד נטויה :

✅ עוד מיוסי יהושוע בידיעות: הרצי הלוי טרם הציג לציבור תחקירים מסודרים, במקום לפנות את כיסאו, להתנצל עמוקות ולערוך חשבון נפש מקיף, הוא מתבצר בלשכתו, לא מציג תחקירים בשקיפות ובעיקר מוסיף לבצע מינויים כאילו יש לו לגיטימציה לעשות זאת :

✅ רועי קייס: בכיר בארגוני הטרור הפלסטיניים לאל-מיאדין: בחמאס לא מוכנים לנסיגה ישראלית מפילדלפי בשלב השני של העסקה. דורשים שזה יקרה בשלב הראשון כיוון שאין ערובות לכך שהשלב השני יתקיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.