רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ הבחירות לסיבוב שני לרבנות הראשית נדחים בשבוע

✅ הולכים לבגצ? בתוך ספירת הקלפיות של הרב דוד יוסף, נמצא עוד פתק של הרב מיכה הלוי. אחד הבוחרים הכניס את 2 הפתקים במעטפה אחת. במקביל בספירה האשכנזית יש מעטפה ריקה. הועדה פסלה את הקולות. (עקיבא וייס)

✅ החלטת ועדת הבחירות: ועדת הבחירות תפרסם מחר את פרוטוקול הישיבה, ותאפשר למועמדים הרב מיכה לוי והרב קלמן בר להגיש את התייחסותם בתוך 24 שעות. ביום שלישי תתכנס הוועדה לקבלת החלטה סופית (מרדכי הלפרין) .

✅ אברהם פריינד: חוו"ד שהוגשה לוועדה כעת חושפת תקדים מדויק שהיה בבחירות למגדל, בימ"ש קבע שמסתכלים על רצון המצביע ולא על ההיבט הטכני. לכן סביר להניח שהפתק ה-41 של הגר"מ הלוי יאושר

✅ ב"דגל התורה" אומרים כי הגר"ד לנדו הכריע בעד תמיכה ברב קלמן בר רק לאחר ששוכנע כי הוא המחסום מאחורי  המועמדות הלא רצויה של הרב כהנא, עכשיו אחרי שהרב כהנא כבר לא במשחק - ראש הישיבה לא מתערב כלל בבחירות הללו כפי שכבר אמר שזה לא נוגע לנו הבחירות לרבנים ציוניים. ההגעה הערב להגרב"ד פוברסקי רק לאחל שנה טובה.

✅ רשות שדות התעופה: החל מהיום צפויים עשרות אלפי חסידים לצאת מנתב"ג ליעדים שונים במטרה להגיע לאומן אוקראינה. לאור המצב וביטולי טיסות מומלץ לנוסעים להתעדכן מראש, מול חברות התעופה, בנוגע לטיסה. אין להגיע לנתב"ג במקרה של ביטול טיסה. על הנוסעים לקחת בחשבון כי יתכנו עיכובים בחזרתם ארצה

✅ מירי רגב בפטריוטים: צריך לקחת בחשבון שאלו שטסים לאומן לא יוכלו לחזור לפני יום כיפור בעקבות ביטולי טיסות חזור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.