רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 9 ביולי 2024

צימוקים

 

✅ ארי כהן בפרסום ראשון: בכיר במשרד הדתות מקדם בימים אלו את מעומדותו של חבר בית הדין הגדול הרב זבדיה כהן לתפקיד הראשון לציון הבא, ל׳המחדש׳ נודע כי הרה״ר היוצא הגר״י יוסף תומך במהלך

✅ מרדכי הלפרין: בגצ נותן ארכה של 3 ימים למדינה להשיב על העתירות בנוגע לבחירות לרבנות הראשית, וקובע: הרב שלמה שפירא משמש הלכה למעשה כמ"מ הרבניים הראשיים לצד הרב רוז'ה

✅ ערוץ 7: הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק, הניח על ראשו של הפצוע רס"ן אביתר זיתוני מטבע עתיק שקיבל מרבו האדמו"ר מלעלוב, שעות ספורות לאחר מכן, התעורר אביתר, וסיפר שהוא הרגיש "זץ" חזק שהעיר אותו.

✅ נתי קאליש כתב חצרות הקודש של קול חי בחצות בזירת החדשות: השבוע בהילולת יוסף הצדיק הכניסה הייתה מסודרת עם 12 אוטובוסים, וזה התאפשר מכיוון שהצבא לקח את הטיפול לידיים והציב הרבה מחסומים. היו חילופי ירי והפעלת מטענים בשכם, המקום היה זירת קרב בזמן שאנחנו היינו בפנים והתפללנו

✅ טרגדיה במודיעין עילית - עדי ראייה מספרים על הטרגדיה במודיעין עילית: אינסטלטור תושב העיר ירד עם סולם אל תוך הבור ולפתע החליק איבד הכרה ומת. שכן שניסה לחלץ אותו נתקע אף הוא בבור וחולץ במצב קשה (קולדצקי)

✅ רה"מ נתניהו: שולח תנחומים עמוקים לרב אריה דרעי ולמשפחתו על פטירת אחיו, הרב יהודה דרעי ז"ל שהיה גדול בתורה ובמעשה, איש צדקה וחסד. פטירתו היא אבדה גדולה.

✅ יו"ר ש"ס אריה דרעי סופד לאחיו הגר"י דרעי זצ"ל: צר לי עליך אחי, נעמת לי מאד. היה לי כדמות אב, אח גדול, חבר נפש וידיד אמת בכל משעולי החיים. תמיד חיזק, עודד ונסך אמונה. חלל עצום נפער בליבי, בלב המשפחה כולה.

✅ נשיא המדינה יצחק הרצוג: ״קיבלתי בצער ובכאב את ההודעה על מותו של הרב יהודה דרעי זצ״ל, רבה הראשי של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל. הרב דרעי היה מורה הלכה אהוב וקול חשוב בעולמן של תורה והלכה, כפי שבא לידי ביטוי בפסיקותיו החשובות וספריו הרבים שזיכו אותו בפרס ירושלים לספרות תורנית. תנחומיי העמוקים לעיר באר שבע, למוקיריו, לתלמידיו ובמיוחד לאחיו יו״ר ש״ס אריה דרעי״.

✅ עמית סגל: אפשר בהחלט למנוע מעופר וינטר לשאת  על אזרחי נאום בחופשת שחרור, ‏ואפשר בהחלט לאפשר ליהודה פוקס לשאת על מדים נאום נגד שרים ובעד חיזוק הרשפ, ‏ביחד זה לא עובד

✅ מבוכה ש"סית - בלווית הגר"י דרעי אל מול הראש"ל הגר"י יוסף הכריז המנחה. מרן הגר"מ מאיה נשיא מועצת חכמי התורה.

✅ הציונות הדתית תובעת את רבנות באר שבע - אפשרות ריאלית נוספת היא למנות את הרב שמעון כהן,  מבכירי הרבנים בציונות הדתית החרדלי''ת, מותיקי הרבנים בעיר, הזוכה להערכה רבה אצל הרה''צ רבי פנחס אבוחצירא.

✅ הגר"י יוסף, בהלווית הרב יהודה דרעי זצ"ל: "תתפלל עלינו בשמיים להעביר ממשלת זדון מן הארץ, שלא יגייסו את בני הישיבות - שתוסר הגזרה הרעה הזו"

✅ הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף הכריז בהלוויה: הרב אברהם דרעי ימלא את מקום אביו הרב יהודה זצ״ל כרבה של באר שבע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.