רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ הלפרין ב'קול חי': השר ניר ברקת הצטרף היום בממשלה לקמפיין נגד החרדים, ותקף פתאום את רציפות הגיוס: "מה פתאום אנחנו מקדמים את זה, הרי מה שהיה הוא שיהיה - זה לא יביא לשינוי המצב. מהי עמדת הממשלה בנושא? החוק הזה לא מספיק למצב הנוכחי של אחרי ה-7 באוקטובר. למה שנתמוך בזה".

✅ עוד מהלפרין ב'קול חי': מזכיר הממשלה יוסי פוקס זיהה שברקת מחפש פה בסה"כ כותרות, והשיב לו: "אין קשר לכאן. זה יעלה לדיונים בוועדת חוץ וביטחון ואני אשתתף שם כנציג הממשלה ואציג את עמדתנו".

✅ פריינד: כוננות בקואליציה לקראת הפיליבסטר עליו הכריזו באופוזיציה מחר. חברי הכנסת של הקואליציה עודכנו כי מחר צפוי יום הצבעות ארוך במיוחד (עד השעות הקטנות של הלילה) בעקבות כך שאין הסכמות מול האופוזיציה :

✅ מוטי קסטל: שרים בממשלה נגד גלנט: "שוב לא נכח היום בישיבת הממשלה, מתנהל כסיעת יחיד וקובע סיורים ביטחוניים בכוונת מכוון לזמן הישיבות כדי להימנע ממפגש עם חבריו ושאלות קשות".

✅ השר יצחק גולדקנופף באירוע 100 שנה לייסודה של בני ברק: "אם לא התורה לא יודע איפה היינו היום, מי יגן עלינו.
תוקף את היועצת המשפטית לממשלה על סוגיית הגיוס, "מה היא מתערבת"? זכינו בבחירות זה לא בא לידי ביטוי. 4000 חרדים ביקשו להתגייס מתחילת שנה, אבל 3300 פסלתם. אתם לא רוצים אותנו.

✅ חבר עיריית בני ברק, שלמה אלבוים, הגיש היום לבית המשפט המחוזי עתירה במסגרתה הוא דורש לעצור את הדיון במליאת המועצה על תקציב העיר, זאת בשל שורה ארוכה של ליקויים והליכים לא חוקיים בהצעת התקציב.
ספר התקציב כולל 166 עמודים עם אלפי שורות ומספרים, אך ללא פירוט והסברים, בניגוד לחוק. בין היתר, סעיף התקציב הראשון עוסק ב"שכר ונלוות הנהלת המועצה", ומבוקש לאשר תקציב  על סך 3.8 מיליון שקל לארבע משרות (שכר שנתי של קצת פחות ממיליון לאדם), כאשר אין כל דברי הסבר, מה מהות תפקידם, מה סוג המשרה, ולמה הם זכו בשכר גבוה משופט בית משפט מחוזי. (אהרון רבינוביץ)

✅ ראש האופוזיציה לפיד בקפלן: "נרחיב את הסדקים בקואליציה עד שהממשלה תיפול. הכנסת כבר שם. אנחנו מדברים איתם ועם כל מי שמתנדנד"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.