רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 במאי 2024

מבזקים

 

✅ 34,610 עולים הגיעו לישראל מיום העצמאות אשתקד, מהם  15,643 עלו מאז השבעה באוקטובר.

✅ 168,761 יחידות דיור חדשות אושרו בכל הארץ בשנה החולפת, כך לפי דוח הפעילות השנתית של מנהל התכנון. כ-79,875 יחידות דיור אושרו במסגרת התחדשות עירונית, שהם כ-47% מתוך סך יחידות הדיור שאושרו במוסדות התכנון המחוזיים והארציים. (חדשות 12)

✅ ברק רביד: ישראל וארה"ב הציעו לרשות הפלסטינית לשלוח נציגים "לא רשמיים" למעבר רפיח כדי לאפשר את פתיחתו מחדש. ברשות מסרבים לפעול במקום "תחת כיסוי". זו הפעם הראשונה בה ישראל הביעה נכונות למעורבות כלשהי של הרשות הפלסטינית בעזה

✅ ג'ייק סאליבן, היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב: עובדים עם ישראל על דרך טובה יותר להביס את חמאס (אסף רוזנצוייג).

✅ היועץ לביטחון לאומי האמריקני סאליבן: ארה"ב אינה סבורה שמה שקורה בעזה הוא רצח עם. בלי תוכנית מדינית הטרוריסטים של חמאס יחזרו לאזור כפי שראינו בעיר עזה • על המו"ם: יכולה להיות הפסקת אש מחר אם חמאס ישחרר נשים, פצועים ומבוגרים. על העולם לדרוש מחמאס לשוב לשולחן

✅ אלמוג בוקר: תראו מופתעים: האו"ם פרסם נתונים חדשים על מספר האזרחים שלטענתם נהרגו ברצועת עזה במתקפות צה"ל, ובאופן מפתיע חתך בחצי את ההערכה לגבי מספר הנשים והילדים עד גיל 18 שנהרגו בהשוואה לנתונים שפרסם בעבר. עד עכשיו הם טענו: 14,500 ילדים נהרגו. ועכשיו הם טוענים: 7,797. עד עכשיו הם טענו: 9,500 נשים נהרגו, עכשיו הם טוענים 4,959. ‏יש עוד מישהו שמאמין להם?

✅ שר החוץ כ"ץ על השינוי באומדן האו"ם של ההרוגים בעזה: "נס תחיית המתים. מי שמסתמך על נתונים שיקריים של ארגון טרור כדי להעליל עלילות דם על ישראל, הוא אנטישמי ותומך טרור. גוטרש, תתפטר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.