רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 בינואר 2024

פרשיית המיליונים בעיריית בני ברק

 

פרשיית המיליונים בעיריית בני ברק | יעקב וידר, חבר המועצה, פנה למשרד הפנים בדרישה להתערבותו המיידית: "העירייה עברה על החוק ולא הציגה בפני את המסמכים והאסמכתאות לשימוש במיליוני שקלים השייכים לתושבי העיר ושיועדו לצרכי המלחמה"

הסאגה סביב למיליונים הנסתרים בעיריית בני ברק ממשיכה: יעקב וידר, חבר מועצת העיר, פנה למשרד הפנים, באמצעות עורך דינו, נתנאל רוזנשטיין, ודרש את התערבותו המיידית, בהתאם להוראת החוק המחייבת אותו להתערב במקרה בו העירייה מפרה את החוק. 

כזכור, בשבוע שעבר התקיימה ישיבת מועצת עיר סוערת, במהלכה דרש יעקב וידר, חבר מועצת העיר, לעלות להצבעה דרישה לקבל הסבר מפורט מה נעשה עם המיליונים שנטען שהועברו ל"ניקיון מקלטים", "הוצאות חירום שונות", "פעילות לתושבי העיר", "עבודה מתוגברת", "התאמת מבני חינוך ללמידה בחירום", ועוד.

וידר תקף בישיבה במילים קשות את ההתנהלות וטען כי לתושבי בני ברק אין מושג מה נעשה במיליוני השקלים והאם נגנבו, אולם ראש העירייה רובינשטיין, וחנוך זייברט ממלא מקומו סירבו לעלות זאת להצבעה. בתגובה וידר דרש כי יוצגו בפניו תוך שלושה ימים כל המסמכים והאסמכתאות לשימוש בכסף, כפי שהחוק מחייב. אולם גם לכך סירבו בעירייה. 

היום, בחלוף שלושת הימים, פנה וידר למשרד הפנים ודרש כי יתערב ויורה לעירייה לקיים את הוראת החוק ולהציג באופן מיידי את המסמכים והאסמכתאות המתבקשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.