רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 בדצמבר 2023

מבזקים

 

✅ ח"כ טלי גוטליב: אדוני הרמטכ"ל, אולי תגלה לי למה לא סיפרת שאתמול 4 לוחמים שלנו ניגשו למחבל שהרים דגל לבן ומייד ירה עליהם ופצע אותם קשה. על זה החרשת. אם חלילה היו נהרגים זה בגלל הקונספציה השגויה בעליל  שלך שיש חפים מפשע באיזורי לחימה בעזה. להבא שמור על כבוד חיילנו לפני שאתה עורך להם משפט שדה בתקשורת

✅ רה״מ נתניהו בהצהרה לפני זמן קצר על המשך הלחימה נגד החמאס: ״אנחנו ממשיכים במלחמה עד הסוף. היא תימשך עד לחיסול החמאס - עד לניצחון. מי שחושב שנעצור לא מחובר למציאות. לא נפסיק את הלחימה עד להשגת כל המטרות שהצבנו: חיסול החמאס, שחרור חטופינו והסרת האיום מעזה״.

✅ עוד מרה״מ נתניהו: ״אנחנו תוקפים את החמאס באש - אש תופת. בכל מקום, כולל היום. אנחנו גם תוקפים את עוזריהם מקרוב ומרחוק. כל מחבלי החמאס, מהראשון עד האחרון, הם בני מוות. יש להם רק שתי אפשרויות: להיכנע או למות״.

✅ מהדורת הבוקר | ראש מועצת שומרון, יוסי דגן לבצלאל קאהן ב'קול חי': "צריך לקחת את השטח בעזה ולהקים התיישבות ברצועת הביטחון". דגן תקף: "לוגמי המקיאטו בצפון תל אביב שכותבים בשנאה את השלט באיילון 'קואליציית המשתמטים' - אתם לא מתביישים? לא מסתכלים במראה?"

✅ מהדורת הבוקר | עוד אמר ראש מועצת שומרון, יוסי דגן לבצלאל קאהן ב'קול חי': "המצב מאוד מתוח. גם החמאס וגם הרשות הפלסטינית קוראים לשחזר את הטבח גם ביהודה ושומרון. רוב הגברים פה מגויסים, קרוב ל-30% ואנחנו משתדלים להוסיף נשק. סבסדנו נשק ל-400 נשים מתרומות".

✅ שר הכלכלה ניר ברקת: האישור שניתן להכנסת פועלים פלסטינים לישראל הוא בניגוד להחלטת הקבינט הכלכלי. לצערי, יש מי שלא למד לקח מה-7 באוקטובר.

✅ השר בן גביר לראש המל"ל הנגבי: לעצור את הכנסת הפועלים מהרש"פ ולקיים ע"כ דיון בקבינט המדיני ביטחוני. אלוף הפיקוד אמור לפעול בהתאם למדיניות הדרג המדיני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.