רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 באפריל 2023

מבזקים

 

✅ בניגוד לשמועות ברשת, לפיהן אבריה של לוסי די ז"ל שנרצחה בפיגוע הירי בבקעה נתרמו לאסיר ביטחוני, בדוברות שירות בתי הסוהר מבהירים: "זו אמירה שקרית ופוגענית, אנו מבקשים לכבד את אבלה של המשפחה"

✅ ג'וש בריינר: המשטרה הרימה ידיים במאבק בפשיעה במגזר הערבי. היום הנרצח ה-50 מתחילת השנה, שיא של כל הזמנים. ואין משטרה. לא קיימת. לא תופסים את הרוצחים, לא מסוגלים, כישלון מוחלט. במדינה מתוקנת רה"מ היה קורא אליו היום את המפכ"ל ודופק על השולחן, דורש תוצאות. משהו. בפועל כלום, לאף אחד לא איכפת.

✅ המגעים לפשרה: סבב שיחות נוסף התקיים היום בבית הנשיא – ללא התקדמות. הקואליציה הציעה רוב לביטול פסילות בג"ץ מהכנסת הבאה וגם הרכב חדש לוועדה לבחירת שופטים אך שתי ההצעות סורבו (כאן חדשות) .

✅ עלייה בתמותה בקורונה: לפי נתוני משרד הבריאות, הייתה עלייה של 7% לשנה בתמותה בשנות הקורונה • תת-זן של קורונה שמתפשט בילדים בהודו, זוהה בישראל (כאן).

✅ יו"ר בית הנבחרים האמריקאי מקארת'י נענה להזמנתו של יו"ר הכנסת אוחנה לבקר בישראל ולנאום במליאת הכנסת עם פתיחת כנס הקיץ.

✅ ח"כ מתן כהנא לגלסנר ב'קול ברמה': "מה שעשו אתמול לח"כ ביסמוט רע בעיניי בשני מישורים. האחד, בית כנסת הוא מקום לכל יהודי. השני, ימי השואה והזיכרון הם ימים קדושים בעם ישראל. אסור לנו להיות מושפעים מהקצוות שמובילים אותנו. לתת כבוד ולהתייחד עם זכר החללים יותר חשוב מהכול".

✅ ישי כהן: ‏אלו שמגבים הערב את הפרובוקטורים שהפריעו לטקס לזכר יום השואה וביקשו לגרש את בועז ביסמוט מבית הכנסת, הם אותם אלו שתקפו את בצלאל סמוטריץ׳ שהתבטא (וחזר בו) כי לא צריך להכניס לבית כנסת את מי שהיה שותף להקמת ממשלת בנט-לפיד. הוא דיבר, הם ביצעו. אותו גינו, אותם מגבים. צבועים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.