רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 באפריל 2023

מבזקים

 

✅ עמית סגל: אין לתאר: הקברניט בטיסת אל על 007 לניו יורק אמר עכשיו בכריזה לנוסעים שהוא רוצה ״להזכיר את יום השואה כי דברים כאלה יכולים לקרות רק  בדיקטטורות ומדינת ישראל נלחמת על הדמוקרטיה שלה בימים אלה .

✅ מאל על נמסר בתגובה: ״חברת אל על  מגנה אמירות פוליטיות מכל סוג שהוא,של מי מאנשיה במסגרת עבודתם ובוודאי לא במטוסיה שלא יכולים להוות במה לפעילות מסוג זה. החברה מורה להימנע מכך, בפרט ביום כה רגיש ומשמעותי לעם ישראל. המקרה החריג הזה שאינו משקף את אנשיה וערכיה של החברה,ייבדק בצורה יסודית ע״י הגורמים הבכירים בחברה. 
אל על היא חברת התעופה הנושאת את דגל ישראל על זנב מטוסיה, וככזו משקפת את הפסיפס הישראלי כולו.״

✅ יעקב ברדוגו ב׳גלי ישראל׳: "אל-על מחויבת לפטר את הקברניט דורון גינצבורג, שלא ימרחו אותנו.  הטייס הזה פגע קודם כל בקהל הלקוחות שלהם. הוא אמר את זה באנגלית כדי שיוכלו לצטט את דבריו ברשתות האמריקאיות. מוציא את דיבת ישראל רעה, עולב שבעלובים"

✅ ישראל כהן: הטייס מטיסה 007 באל על השמיץ באנגלית ומתנצל בעברית. מה לא עושים כדי להוציא את דיבת ישראל רעה בעולם. אגב זו לא התנצלות. הוא לא חזר בו מהמעשה ומהתוכן, רק ביקש סליחה ממי שנפגע. עלוב ומתנשא

✅ אייכלר: "לגבי מה שהיה באלעל - אני לא אצא בקריאה לא לטוס עם אל על. אבל אני לא מקבל את ההתנצלות של הטייס. אין לך זילות של קורבנות השואה יותר מזו. מי שאשם בזה זו קבוצה שיושבת ומסיתה את העם בצורה מאורגנת"

✅ אייכלר בקול חי: "אם אפשר ללמוד משהו מהעבר זה כיצד אפשר לקחת אנשים מנומסים ומהגונים ולהפוך אותם לחיות אדם בהפחדות כאילו הנה עוד מעט תהיה פה דיקטטורה" 

✅ איתי בלומנטל: השיחה הקשה בין המשפחות לגלנט: בשיחה עם השר דרשה אחות שכולה שפוליטיקאים שלא שירתו בצבא לא ינאמו, אך הוא השיב: "תגיעי ביום אחר". בשיחה הזהירו המשפחות כי סילוק ח"כ ביסמוט הוא כלום לעומת מה שיהיה ביום הזיכרון, אך התרשמו שהוא אדיש לאזהרותיהם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.